قیمت نعناع خشک +خرید نعناع خشک خانگی و فروش نعناع خشک فلفلی

یکی از گیاهانی که بیش از دو هزار سال قدمت دارد نعناع است و گونه های زیادی دارد که می توان به کوهی، فلفلی، هندی، قمی و گربه ایی اشاره کرد. امروزه قیمت نعناع خشک خانگی با توجه به نوعش مشخص می گردد که خرید و فروش آن به خاطر خواص بسیار فراوانی از جمله دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی که دارد نه تنها در بازار داخلی که در بین المللی نیز بسیار رونق گرفته است.

این گیاه به خاطر رایحه بسیار مطبوع و خوشی که دارد، از آن به صورت تازه بر روی سفره و خشک در پخت و پز استفاده می کنند.

قیمت نعناع خشک

هنگامی که بخواهند ماده خوراکی را نرخ گذاری کنند، باید بر اساس میزان حجم تولیدی آن باشد، که قیمت نعناع خشک نیز به عواملی از جمله این مورد و نیز کیفیت، میزان حجم سفارش و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد تا بتوان مناسب ترین مورد را انتخاب کرد. اگر بتوانیم سیستم تغذیه خود را درست کنیم آنگاه سلامتی خود را به صور صد درصدی تضمین کرده ایم و نعناع از آن گیاهانی است که به شما کمک بسیار بزرگ می کند.

یکی از پروتئین های بسیار با اهمیت بتاکاروتن است که کمبود آن منجر به انواع سرطان از جمله روده و ریه می شود و هم چنین این پروتئین یکی از پیش سازهای ویتامین آ است. با خوردن این گیاه شگفت انگیز هم به پیشگیری انواع سرطان کمک کنید و هم به خاطر ویتامین آ، به حفظ تقویت بینایی خود کمک کنید.

اگر از بی خوابی رنج می برید و یا فردی اندوهگین هستید با خوردن دمنوش آن می توانید پر انرژی بشوید و یک خواب راحت را تجربه کنید. در طب سنتی از آن به عنوان یکی از موثرترین روش های درمان یبوست استفاده می شود زیرا باعث تقویت سلولهای مرتبط به دیواره های روده می شود. آسان تر شدن عمل دفع و رفع مشکلات گوارشی مانند نفخ و اسهال از دیگر فواید آن است.

یکی از ویتامین های بسیار موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن، ویتامین سی است که از بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند و نعناع خشک سرشار از ویتامیت سی است.

منتول که یک ماده آلی است و 2000 سال پیش توسط دانشمندان ژاپنی در نعناع  استخراج شد، به صورت گسترده در انواع طعم دهنده ها در تولید بسیاری از محصولاتی بهداشتی مثل خمیر دندان و یا دارویی مثل شربت سینه استفاده می شود. بنابراین خوردن این گیاه برای تسکین بسیاری از بیماری ها از جمله گرفتگی بینی، گلو درد، گرفتگی عضلانی، سوء هاضمه، بیماری های مرتبط با روده و بسیاری موارد دیگر توصیه می شود.

قیمت نعناع خشک

منتول استخراج شده از نعناع در علم پزشکی سراسر دنیا و نیز تولید محصولات بهداشتی کاربردهای فراوان دارد. در آمریکا از آن در ترکیب کرم ها و ژل ها استفاده می کنند و به شکل شیاف نیز بسیار رایج است. در بخش بهداشتی نیز از آن در تولید انواع برق لب ها، و یا داروهای مربوط به آفتاب سوختگی و نیز انواع حالت دهنده های مو استفاده می شود.

خرید نعناع خشک خانگی

اگر غذایی لذیذ و خوشمزه بخواهید، و یا درمانی برای بیشتر امراض و نیز پیشگیری از بیماری های خطرناک، خرید نعناع خشک خانگی به همه به خصوص بانوان توصیه می شود تا با مصرف آن در انواع غذاها و یا تهیه دمنوش آن به سلامتی خود و عزیزانشان کمک کنند. این گیاه که دارای خواص ضد التهابی بسیار قوی به خاطر وجود منتول می باشد در باز کردن بینی و مجاری تنفسی بسیار خوب عمل می کند. هم چنین می توانید انواع عفونت های باکتریایی را با آن درمان کنید.

خوردن مداوم آن به تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر کمک می کند. نعناع بخاطر رایحه قوی که دارد به بهبود حافظه شما کمک می کند و به خاطر انواع ویتامین ها مانع از اختلالات حافظه ایی می شود.

در پی تحقیقاتی که در سال 2003 صورت گرفت، محققین به موثر بودن نعناع در کاهش وزن پی بردند. نعناع با تحریک ترشح آنزیم های گوارشی، باعث بهبود هضم غذا می شود. این آنزیم ها توانایی شکستن مولکول های چربی را نیز دارند. با خوردن یک لیوان دمنوش آن به شکل کاملا سرد و بدون قند به کاهش وزن خود کمک کنید.

در طب سنتی و نیز در صنعت دارو سازی  از آن استفاده های بسیار زیادی می شود. گرفتگی عضلانی یا به عبارتی اسپاسم از آن درد هایی است که اگر درمان نشود خطرات جدی را به همراه خواهد داشت. نعناع با شل کردن عضلات یکی از روش های درمان این درد است.

سوزش سر دل نیز از مشکلات رایج افراد است که نعناع به خاطر همین خاصیت ضد اسپاسم بودنش و نیز با افزایش جریان مایعات گوارشی این درد را تسکین می دهد. البته مصرف بیش از حد آن می تواند این سوزش را تشدید کند پس نهایت سه فنجان از آن میل بفرمایید.

خرید نعناع خشک خانگی

دمنوش آن بسیار به رفع حالت تهوع کمک می کند که می توانید از آن بعد عمل جراحی نیز استفاده کنید. کاهش دمای داخلی بدن و نیز کاهش تب ناشی از سرماخوردگی از دیگر فواید آن است. مصرف آن قبل از غذا برای هضم راحت غذا در کشورهای زیادی مرسوم است. به تسکین درد معده و رفع گرفتگی عضلات معده نیز بسیار کمک می کند.

بهداشت دهان و دندان از واجبات است، در خمیر دندان ها  از این گیاه به خاطر خاصیت ضد باکتریایی آن استفاده می کنند. هم چنین می توانید با جویدن برگ های آن یا قرقره دمنوش خنک آن دهان خود را تمیز کنید.

فروش نعناع خشک فلفلی

وقتی دانشمندان به پر خاصیت بودن نعناع خشک فلفلی پی بردند فروش آن بسیار بیشتر از قبل رونق گرفت به گونه ایی که حجم سفارشات عمده آن باعث کمبود آن در بازار شد. از آن در انواع محصولات بهداشتی نظیر صابون ها، دهان شویه ها، خمیر دندان ها، انواع کرم های ضد آفتاب سوختگی و غیره استفاده می کنند و در پخت و پز نیز برای عطر و طعم غذا بسیار استفاده می شود.

اگرچه درمانی بسیار قوی برای سوء هاضمه است اما افراد مبتلا به رفلاکس معده به مری اصلا نباید استفاده بکنند و افراد دیابتی نیز باید زیر نظر پزشک مصرف کنند. در درمان علائم مربوط به سندروم روده ایی بسیار مفید است که این علائم شامل موارد زیر می شود:

نفخ، گاز معده، اسهال، درد.

از دیگر خواص آن:

کاهش استفراغ های ناشی از شیمی درمانی.

کاهش تهوع و استفراغ در دوران بارداری.

درمان انواع سردرد و میگرن.

پیشگیری از انواع سرطان.

فروش نعناع خشک فلفلی

مجموعه ما به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پخش نعناع خشک می باشد که تمامی اصول استاندارد یک محصول خوب را رعایت کرده است زیرا رضایت مشتری مقدم تر از سود دهی آن برای ما می باشد. عرضه گسترده این محصول در بازارهای داخلی و بین المللی مهر تاییدی بر کیفیت محصول ما می باشد. شما نیز می توانید با پر کردن فرم در سایت ما سفارش خود را ثبت کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.