پخش عمده شوید خشک خانگی

پخش عمده شوید خشک خانگی باعث شده این محصول با قیمت مناسب به مراکز فروش عرضه شود .

شوید خشک خانگی بسیار سبز و خوش عطر با کیفیت بالا و قیمت مناسب است بنابراین مشتریان عزیز می توانند از مرکز فروش شوید خشک خانگی سبز آراد این محصول را خریداری نمایند .

این مرکز با داشتن وب سایت اینترنتی بصورت آنلاین سبزیجات خشک خانگی را در انواع گوناگون تکی و ترکیبی بصورت فله ای ، بسته بندی در اختیار خریداران قرار می دهد در ضمن محصولات ما بسیار تمیز و شسته شده و بهداشتی است .

امروزه شوید خشک را بیشتر مردم در خانه دارند و از آن استفاده می کنند این محصول نه تنها در غذاها کاربرد دارد بلکه دارای خواص درمانی و دارویی فراوانی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد . لازم به ذکر است که یادآوری کنیم عرضه کنندگان زیادی در زمینه پخش شوید خشک خانگی فعالیت می کنند تا براحتی خریداران به این محصول دسترسی داشته باشند .

فوت و فن خشک کردن سبزی در خانه

فوت و فن خشک کردن سبزی در خانه

سبزی دارای ویتامینهای زیادی است که خواص درمانی و دارویی زیادی دارد از آنجاییکه سبزی تازه همیشه در دسترس نیست بیشترین فصل سبزی تازه بهار و تابستان است و مردم در فصل سرما نیاز مبرم به سبزی دارند به همین علت سبزی را خشک می کنند تا در زمستان براحتی از این نوع سبزی که ماندگاری بالایی دارد استفاده کنند در ضمن طریقه مصرف آن بسیار راحت است.

بیشتر بخوانید: خرید سبزی خشک صنعتی

ما در اینجا به چند نمونه از روشهای خشک کردن سبزی در خانه اشاره می کنیم .

خشک کردن سبزیجات در هوای آزاد 

بعد از پاک کردن و شستن سبزیجات را در آبکش بریزید  تا آبش کاملاً گرفته شود سپس پارچه نخی را در سایه و هوای آزاد بیندازید و سبزیجات را روی آن پهن کنید و هر چند ساعت یک بار سبزی ها را روی آن زیرورو کنید و پس چند روز سبزی شما خشک خواهد شد و پس از خشک شدن می توانید سبزی ها را با فشار دو دست خرد کنید و داخل شیشه تمیز بریزید و در جای خنک نگهداری کنید .

خشک کردن سبزیجات با باد پنکه 

سبزیهای شسته شده و آبکش شده را روی پارچه تمیز پهن کنید و باد پنکه را تا ۱۲ ساعت روی دور متوسط قرار دهید و بعد پنکه خاموش نمایید و یک روز هم اجازه دهید سبزیها در هوای آزاد خشک شوند .

دلایل زرد شدن شوید خشک خانگی

دلایل زرد شدن شوید خشک خانگی

یکی از دلایل زرد شدن شوید خشک، خشک کردن آن زیر نور خورشید است بنابراین اگر می خواهید شوید خشک سبز خوش رنگ داشته باشید از خشک کردن شوید زیر نور مستقیم خورشید پرهیز کنید زیرا تابش نور خورشید نه تنها باعث از بین رفتن رنگ آن می شود بلکه ویتامینهای موجود در سبزی به ویژه ویتامین آ ،ب،ث،از بین می رود و از کیفیت سبزی کاسته می شود .

برای جلوگیری از زرد شدن شویدها ، اجازه دهید روز اول به آن باد پنکه بخورد زیرا زودتر خشک شدن شوید مانع زرد شدن آن می شود .

نمایندگی فروش شوید خشک خانگی

نمایندگی فروش شوید خشک خانگی

نمایندگی فروش شوید خشک خانگی با توجه به تقاضای زیاد برای این محصول آن را با قیمت مناسب بصورت اینترنتی و حضوری در اختیار مشتریان قرار می دهد .

بیشتر بخوانید: عرضه گشنیز خشک ارزان

نمایندگی فروش شوید خشک خانگی بصورت اینترنتی بهترین نوع سبزی خشک را با کیفیت عالی و بهداشتی بصورتهای مختلف فله ای و بسته بندی به مشتریان عرضه می کند . مجموعه سبز آراد  سبزی خشک را با بهترین کیفیت و عطر و رنگ طبیعی بفروش میرساند.

مجموعه ما دارای تیم کنترل و کیفی است که در تمام مراحل تولید به کیفیت محصولات نظارت دارد و با توجه به نوع محصول فله ای و بسته بندی، مقدار سفارش، نحوه پرداخت، اقدام به ارسال نمونه می نماید و قیمت خرید عمده محصولات سبزی خشک خانگی طبق در خواست شما بعدا توسط کارشناسان اعلام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.