مراکز توزیع شوید خشک صادراتی

مراکز توزیع شوید خشک صادراتی این محصول با ارزش را در نمایندگی ها و فروشگاه های زنجیره‌ای بزرگ محصولات غذایی پخش میکنند.سبزی خشک از فوائد زیادی برخوردار است و در ایران در انواع غذاها از آن استفاده می کنند.

سبزی خشک ارزش غذایی بسیار زیادی برای بدن دارد و استفاده کردن از آن بسیار آسان است.
یکی از پرکاربردترین سبزی که در آشپزی به کار برده می شود شوید خشک است .در کشور ما مراکز زیادی در زمینه سبزیجات خشک و شوید خشک فعالیت می کنند. اگر قصد خرید این محصولات را دارید،می توانید آن را از مراکز توزیع شوید خشک صادراتی شرکت بازرگانی سبز آراد با ثبت سفارش اینترنتی خریداری نمایید.مشاورین ما شوید خشک صادراتی با کیفیت عالی رابا قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار میدهند.

بررسی کیفیت شوید خشک صادراتی

بررسی کیفیت شوید خشک صادراتی

شوید از جمله سبزی هایی است که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و ارزش غذایی فوق العاده ای دارد. برای بدن انسان بسیار مفید و سودمند است .این محصول هم به صورت تازه و هم به صورت خشک مصرف میشود که البته نوع خشک آن بسیار پر مصرف است،زیرا تمام مواد معدنی و ویتامینهای موجود در آن جذب بدن می شود.

به خاطر کیفیت بالای سبزی شوید خشک شده هر ساله مقدار بسیار زیادی از این محصول به خارج از کشور صادر میشود. برای اینکه در زمینه صادرات شوید خشک موفق باشید، باید یکسری اصول را رعایت کنید.برای بررسی کیفیت شوید خشک صادراتی باید به ظاهر، بو و نحوه بسته بندی سبزیجات توجه کرد.

چند مورد از نشانه های شوید خشک با کیفیت ،از چه شویدهایی باید برای خشک کردن استفاده کرد؟

باید از شوید های دستی  چیده شده برای خشک کردن استفاده شود

از مواد شیمیایی برای پرورش شوید استفاده نشود

کاملا ارگانیک باشد به طوری که عطر و خواص آن در حین خشک کردن حفظ شود

هنگام خشک کردن شوید صادراتی باید تمام ساقه های شوید گرفته شود تا فقط برگ شوید باقی بماند.

بعد از خشک کردن سبزی شوید باید آنرا در بسته های مقاوم و زیبا بسته بندی کرد.

این محصولات باید تاریخ تولید و انقضا و مهراستاندارد داشته باشند.

چگونه سبزی خشک کنیم

چگونه سبزی خشک کنیم

در صورتی که قصد دارید سبزیجات را خشک کنید حتما از سبزیجات رسیده و سالم استفاده کنید. جالب است بدانید که سبزیجاتیکه به محض چیده شدن در صبح زود یا اول شب  خشک می شوند طعم و بوی بهتری دارند،اگر سبزیجاتی که انتخاب می کنید کاملاً رسیده باشند بعد از خشک شدن رنگ و طعم خوبی نخواهند داشت،البته اگر خیلی رسیده باشند بعد از خشک شدن سفت میشود و قابل مصرف نیستند.

روش های خشک کردن سبزیجات عبارتند از

۱-خشک کردن دور از نور آفتاب

۲-خشک کردن به روش صنعتی 

۳-خشک کردن در فر

خشک کردن در فر : درجه فر را روی پایین‌ترین حرارت تنظیم کرده هر نیم ساعت یک بار به سبزیجات خود سرزده و آن را هم بزنید. این سبزیجات را می‌توانید روی یک سینی مسی اکسید نشدنی به طور یکنواخت پهن کنید و هرچند وقت یکبار سینی را بچرخانید تا حرارت به طور یکسان به تمام نقاط برسد .برحسب نوع سبزی ۴ تا ۱۲ ساعت زمان برای خشک شدن در فر نیاز است.

خشک کردن به روش صنعتی: سبزیجاتی که به روش صنعتی خشک میشوند قبل از استفاده شدن باید شسته شوند و حتی تا مدت ۲ ساعت خیسانده شوند.

خشک کردن دور  از نور آفتاب :ساده ترین روش خشک کردن سبزیجات در خانه دور از نور آفتاب، است در محل سایه می‌توان آنها را خشک کرد تا رنگ آنها تغییر زیادی نکند.

وقتی سبزیجات به طور کامل خشک شد باید آن ها را در ظروف پلاستیکی و در محیط خشک و تاریک و خنک نگهداری کرد. مدت زمانی که می توان سبزیجات خشک را نگهداری کرد بستگی به میزان خشک شدن آنها دارد.

در صورتی که سبزیجات زیر نور آفتاب قرار بگیرندبه سرعت رنگشان تغییر می کند،و ویتامین های Cو A آن کم میشود. سبزیجات اگر خوب خشک شده باشند به مدت یکسال قابل استفاده می باشد.

مشخصات شوید خشک صادراتی

مشخصات شوید خشک صادراتی

مشخصات شوید خشک صادراتی عبارتند از..

۱-محصول کاملاً بهداشتی تولید شده باشد

۲-دارای بوی خوب مطبوع بوده و بسیار خوش رنگ باشد و هیچ گونه بوی نامطبوع به مشام نرسد

۳-ظاهری بسیار تمیز و سالم داشته باشد

۴-دارای خواص بی نظیری است برای درمان بیماری‌های بسیار موثر است

خواص بی نظیر سبزی خشک شوید

کالری شوید واقعا خیلی کم است است یعنی چیزی در حدود ۴۳ کالری در هر ۱۰۰ گرم

سرشار از ویتامینَA،B،Cاست

این گیاه مقادیر زیادی ویتامین۶ B،کلسیم، آهن،منیزیم و فولاد دارند

شوید خاصیت ضد میکروبی دارد و ضد التهاب می باشد.

شوید حاوی زردینه و مو نو ترپن  است که به نوعی اسانس و طعم شوید را می سازد در واقع بوی شوید به خاطر وجود همین مونوترپن که به لیمونن و کاروون آنتو فران موسوم هستند، می باشد.

شوید دارای خواص که مترو کموپریونتیو یا ضد سرطانی است زیرا با تحریک آنزیم ها مانع از پا گرفتن سرطان در بدن می‌شود.گلوتاتیون به طور کلی نوعی آنتی اکسیدان موثر است و مونوترپین ها به تقویت فعالیت آنزیمی آن کمک می کنند.

شویدباعث کاهش کلسترول خون می‌شود.

شوید برای دردنفخ شکم و تحریک گوارشی کاربرد دارد

شوید باعث  درمان یبوست و حرکات روده می شود.منابع کاروون یکی دیگر از منابع مفید شوید برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش است که به رفع ناراحتی های معده و تخلیه گاز کمک می کند.

شوید به بهبود علائم افسردگی بدون هیچگونه عارضه ای کمک می کند

قیمت بهترین سبزی خشک صنعتی

قیمت بهترین سبزی خشک صنعتی

قیمت بهترین سبزی خشک صنعتی بستگی به یک سری عوامل دارد.یکی از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت سبزی خشک تأثیر دارد، برند و شرکتی است که قیمت  این محصول را تعیین می کند. همچنین میزان تقاضای آن در بازار توسط مشتریان میتواند نقش تعیین  کننده ای در قیمت آن داشته باشد.

در ایران به دلیل نوسانات قیمت و تورم بالا تعیین قیمت این سبزی های خشک صنعتی کاری دشوار است برای اطلاع از قیمت بهترین سبزی خشک صنعتی می توانید از وب سایت اینترنتی سبز آراد اطلاعات لازم را به دست آورید. شما با کمک مشاورین ما می توانید محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را خریداری نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.