عرضه کنندگان سبزی خشک شنبلیله

عرضه کنندگان سبزی خشک شنبلیله با کیفیت ترین نوع این محصول را در بازار برای فروش ارائه می دهند. مصرف این نوع سبزی طرفداران بسیار زیادی در تمام نقاط کشورمان دارد .سبزی خشک سرشار از ویتامین ها بوده در تهیه و طبخ انواع غذاها و دسر ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سبزی خشک یکی از با کیفیت ترین نوع این محصولات است .عرضه کنندگان سبزی خشک شنبلیله این سبزی پرمصرف ایرانی را ازطریق سفارش و به صورت مستقیم و یا بدون واسطه با کیفیت تضمینی زیر قیمت به صورت های مختلف فله ای، عمده ای و در بسته بندی هایی با حجمهای گوناگون و کاملاً بهداشتی به خریداران عرضه می کنند.

خواص شنبلیله و فایده های مصرف آن برای سلامتی

خواص شنبلیله و فایده های مصرف آن برای سلامتی

شنبلیله دارای ارزش غذایی بالایی است و بر روی سلامتی بدن و در درمان برخی از بیماری‌ها تاثیرگذار است

شنبلیله گیاه علفی است که ارتفاع آن به ۱۰ تا ۵۰ سانتیمتر می رسد.برگ های این گیاه به رنگ سبز روشن و دانه‌های آن تند و معطر است

شنبلیله حاوی مواد غذایی نظیر آهن ،منیزیم ،منگنز ،مس، روی ،پتاسیم ،سلنیوم و همچنین ویتامین های AB,Cو فولیک اسید و نیاسین است.

سبزیجات پر مصرف شنبلیله در بین خانواده‌های ایرانی طرفداران زیادی دارد این محصول دارای خواص دارویی و درمانی فراوانی است که از آن می توان برای درمان برخی ازبیماریها استفاده نمود که چند نمونه از آن را نام می بریم.

شنبلیله باعث درمان مشکلات پوستی و پرپشت شدن موها می شود.

باعث افزایش اشتها در افراد دچار بی اشتهایی در نتیجه بیماری و یا سایر عوامل هستند .

در زمینه کنترل بیماری های کلیوی و محافظت از کبد در برابر اثرات مخرب الکل و داروها

کاهش رشد سلولهای سرطانی سینه و نیز سلول های معیوب خونی در لوسمی در ازای مصرف ۴۰۰ میلی گرم در روز طی یک تا سه وعده

بهبود گلو درد و سرفه های مزمن

بهبود التهاب روده و معده

باعث افزایش تولید شیر در مادران شیرده

بهبود بیماری های قلبی و نیز زوال عقل

راهنمای خرید سبزی خشک شنبلیله

راهنمای خرید سبزی خشک شنبلیله

راهنمای خرید سبزی خشک شنبلیله به صورت کاتالوگ در بسته بندی سبزی خشک شنبلیله موجود است .همچنین با مراجعه به مراکز حضوری و غیر حضوری می توان از دانش و تخصص کادر فروش بهره مند شد و اطلاعاتی راجع به سبزی خشک شنبلیله به دست آورد و با شناخت کامل برای خرید و انتخاب هر چی بهتر و با کیفیت تر اقدام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.