پخش کننده مرزه خشک بسته بندی

پخش کننده مرزه خشک بسته بندی، سعی دارد که بهترین مرزه را به بازار عرضه نماید. مرزه خشک یکی از سبزی هایی است که در پخت و پز غذا استفاده می‌شود و به علت طعم تندی که دارد، از آن در تهیه سس های مختلف استفاده می‌کنند. مرزه خشک در بازار با کیفیت های مختلفی وجود دارد اما نوع سبزیهای استفاده شده در تولید مرزه خشک، در کیفیت و قیمت آن تاثیر گذار می‌باشد. هر چقدر سبزی مرزه تازه تر باشد، به همان اندازه کیفیت این محصول بالاتر می‌باشد. در بعضی از موارد بی کیفیتی مرزه خشک موجود در بازار باعث گردیده تا قیمت اصلی آن دستخوش تغییرات و به علت مشکلات اقتصادی، قدرت خرید مشتری کم و خریداران به اجبار به خرید مرزه خشک بی کیفیت روی آورند.

بهتر است در هنگام خرید مرزه خشک به کیفیت آن توجه زیادی شود. پخش‌کننده مرزه خشک بسته بندی، این محصولات را در اختیار مراکز فروش و نمایندگی‌های معتبر فروش مرزه خشک قرار می‌دهد تا به خریداران عرضه نمایند. این نمایندگی ها دارای مشاوره‌های رایگانی هستند تا مشتریان بتوانند در هنگام خرید اطلاعات لازم را کسب و متناسب با نیاز خود اقدام به خرید محصول نمایند.

 کیفیت مرزه خشک بسته بندی

به چند دلیل مرزه خشک بسته بندی از سطح کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. این موارد عبارتند از:
۱-از بهترین سبزی مرزه تهیه شده است.
۲-به صورت کاملا بهداشتی فرآوری شده است.
۳-عطر و طعم خاص خود را حفظ نموده است.
۴-هیچ گونه ناخالصی در آن وجود ندارد.
۵- ماندگاری بالایی دارد.
۶-در بسته بندی هایی با وزن های مختلف قرار گرفته است.
۷-به علت بسته بندی کاملا خشک است و رطوبت را جذب نمی‌کند.
همه این ها دلیلی است برای اینکه مرزه خشک بسته بندی، به علت کیفیت بالاتر قیمت بالاتری داشته باشد.

 کیفیت مرزه خشک بسته بندی

شناخت گیاه مرزه

مرزه گیاهی از خانواده نعناع به شمار می‌رود. مرزه گیاه چند ساله است که بومی مدیترانه شرقی و جنوب غربی آسیا می‌باشد. این گیاه معطر طعم تندی به غذا می‌دهد. برگ های مرزه نرم، بدون دمبرگ، باریک و نوک تیز و پوشیده از کرک و دارای تارهای غده‌ای فراوان و اسانس دار است. فصل گلدهی مرزه از تیرماه تا شهریور می‌باشد.

قسمت های فوقانی گلدار مرزه را جمع آوری می‌کنند و به صورت خوشه‌ای دسته شده بر روی قاب های چوبی پهن کرده و در سایه با حرارت مصنوعی کمتر از ۴۰ درجه سانتیگراد خشک می‌نمایند.

سبزی مرزه دارای طبع گرم و خشک و منبع غنی از ویتامین های B کمپلکس، ویتامین c، ویتامین A، تیامین، نیاسین و پیریدوکسین و مواد معدنی مثل آهن ،کلسیم، پتاسیم، منیزیم، روی و منگنز و سلنیوم است. همچنین مرزه حاوی اسیدهای چرب امگا ۳، اسیدهای چرب امگا و دارای فیبر غذایی سدیم و پتاسیم بوده که فواید بسیار زیادی برای سلامتی انسان دارد.

مرزه به عنوان یکی از مطبوع ترین سبزی ها و ادویه ها معرفی شده و مدت ها است که از آن استفاده می‌شود. مرزه در طول رشد خود به هوای گرم و نور کافی نیاز دارد. مرزه در دمای ۱۲ تا ۱۵ درجه سانتیگراد جوانه می‌زند ولی دمای مطلوب برای جوانه زدن آن ۲۲-۲۰-درجه سانتی گراد است. رشد مرزه در دمای ۱۰ درجه سانتیگراد متوقف و  PH مناسب برای کشت مرزه بین ۸/۲ و ۵/۶ است.

شناخت گیاه مرزه

روش خشک کردن مرزه به روش سنتی

روش خشک کردن مرزه مانند دیگر سبزیجات معطر است و فقط برگ های آن را خشک می‌کنند چون ساقه ها دیر خشک می‌شود. برای این کار برگ را از ساقه جدا کرده سپس خشک می‌نمایند. یادتان باشد قبل از خشک کردن خرد نکنید. اگر از مرزه برای معطر کردن آبگوشت استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را خرد نمایید. مراحل  خشک کردن مرزه به صورت سنتی عبارتند از:

۱-سبزی مرزه را شاخه شاخه خوب با آب و محلول ضدعفونی کننده شستشو می‌دهند.

۲-شاخه دسته‌بندی شده را با تکه های پارچه می‌بندند و به بند رخت آویزان می‌کنند.

۳-بعد از چند روز که خشک شد از روی شاخه جدا کرده در سینی می‌ریزند و شاخه های ریز را از سبزی مرزه جدا می‌کنند.

۴-سبزی خشک شده را در ظرف شیشه‌‌ای می‌ریزند و در غذاهای مختلف استفاده می‌کنند.

روش خشک کردن مرزه به روش سنتی

فواید مرزه خشک

۱-تسکین درد دندان

۲-درمان دردهای عصبی و کاهش چربی خون و کاهش وزن

۳-در قدیم برای درمان فلج اطفال استفاده می‌کردند.

۴-مصرف دم کرده مرزه به همراه آب انجیر برای برطرف نمودن سرفه و تنگی نفس مفید است.

۵-از دم کرده شاخ و برگ آن جهت تصفیه خون های غلیظ استفاده می‌شود.

۶-برای تسکین دردهای روماتیسمی و عصبی و برای تقویت اطفال ضعیف و مبتلا به نرمی استخوان موثر است.

۷-گیاه مرزه با فیبر طبیعی که دارد به هضم غذا و بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند.

۸-گیاه مرزه با آنتی اکسیدان هایش خاصیت ضد سرطانی دارد.

۹-جهت دفع کرم های معده و کرم روده از دم کرده مرزه استفاده می‌شود.

۱۰-برای از بین رفتن زردی چهره مناسب است.

فواید مرزه خشک

سفارش آسان مرزه خشک بسته بندی

مرزه یکی از سبزی هایی است که طرفداران زیادی دارد و به عنوان چاشنی می‌توان در غذاها از آن استفاده نمود. برای سفارش مرزه خشک بسته بندی، می‌توان به فروشگاه مجازی عرضه سبزیجات خشک به صورت غیر حضوری و اینترنتی مراجعه و خیلی راحت این محصول را خریداری نمود. البته مرزه خشک در انواع مختلف فله‌ای و بسته بندی به بازار عرضه می شود. با توجه به اهمیتی که مشتریان به رعایت نکات بهداشتی می‌دهند، بیشتر نمونه‌ های بسته‌ بندی مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد. بنابراین سفارش مرزه خشک بسته بندی صادراتی در شرکت های تولیدی آماده می‌شود و در دسترس مشتریان با قیمت مشخص شده قرار می‌گیرند. در تعیین قیمت محصولات بسته بندی روش فروش تاثیر دارد.
به همین منظور  مشتریان از طریق آنلاین خیلی راحت می‌توانند بالاترین و پایین ترین قیمت را به دست آورند و بعد برای خرید اقدام نمایند. افراد در منزل یا محل کار، تنها با یک کلیک می‌توانند سفارش خود را انجام دهند.

سفارش آسان مرزه خشک بسته بندی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.