قیمت شوید خشک بسته بندی اعلاء

قیمت شوید خشک بسته بندی اعلاء  با توجه به کیفیت بالایی که دارد برای خریداران عزیز به صرفه می باشد. این بسته بندی سلفونی بوده و زیپ دار می باشد و در وزن های مختلف به فروش می رسند. همه ی بسته بندی ها دارای تاریخ تولید و انقضا می باشند. کاملاً بهداشتی و ضدعفونی شده بوده و حتی دارای مهر استاندارد و سلامت می باشد  که روی آن حک شده است. امروزه شرکت های بازرگانی یا برندهای مختلف این سبزیجات خشک را در انواع مختلف به فروش می رسانند.

شوید خشک یکی از سبزیجات بسیار خوش عطر و خوش طعم است و از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. این سبزی برای سرد مزاجان بسیار مناسب است. شوید خشک برای درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد. اگر بوی بد گوشت آزارتان می دهد به راحتی می توانید از خرد یا خشک شده شوید در آن استفاده کنید. استفاده از شوید خشک برای کسانی که معده حساسی دارند مناسب می باشد. شوید خشک با وجود کم کالری بودن سرشار از ویتامین آ ، ب  و ث ، مواد معدنی ، کلسیم ، آهن و منیزیم می باشد.

خواص دارویی شوید خشک

۱) کاهش دهنده چربی خون

۲) درمان سوء هاضمه

۳) جلوگیری از پوکی استخوان

۴) درمان سوزش دل

۵) درمان بی خوابی

 قیمت شوید خشک

 قیمت شوید خشک

قیمت شوید خشک به مسائل زیادی بستگی دارد که مهمترین آن فله ای یا بسته بندی بودن آن می باشد. شوید خشک فله را به علت حجم زیاد آن با قیمت پایین تر می توان خریداری کرد اما شوید خشک بسته بندی در مقدار مشخص و با قیمت  بالا تر خریداری می‌ شود زیرا خود بسته بندی و مجوزهای مختلف که بر روی آن حک شده همه می تواند در افزایش قیمت دخیل باشد. قیمت شوید خشک بسته بندی به کیفیت آن نیز بستگی دارد.

بعضی مشتریان کیفیت درجه  دو و سه  می خواهند و لزوما همه کیفیت درجه یک و عالی نمی خواهند. بنابراین همیشه ما به خریداران با توجه به کیفیتی که مد نظرشان است رنج قیمتی می دهیم. ما خود تولید کننده و تامین کننده هستیم .

شما از بازرگانی سبز آراد می توانید بدون واسطه خرید کنید. ما دارای فرم ثبت درخواست در سایت خود هستیم که شما تجارمحترم می توانید آن را پر نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت  با شما ارتباط بگیرند و راهنمایی های لازم در این مورد انجام دهند.

شوید خشک اعلا

شوید خشک اعلا

شوید خشک بسته بندی با کیفیت عالی و قیمت مناسب در حجم و اندازه های گوناگون به فروش می رسد.این بسته بندی ها اغلب سلفونی و زیپ دار هستند. این محصولات به صورت تکی و ترکیبی به صورت عمده به فروش می رسند. برای تهیه و پخت غذا بهتر است از سبزیجات خشک بسته بندی استفاده شود زیرا بسیار بهداشتی و تمیز می باشد و هیچ گونه مواد نگهدارنده به آن اضافه نشده است بنابراین به راحتی می توان آن را در مدت طولانی در دمای اتاق نگهداری کرد.

از دیرباز تا کنون سبزیجات خشک و نگهداری طولانی مدت آن در بین ایرانیان مرسوم بوده است بنابراین بسیاری از شرکت  های بازرگانی این محصولات را به صورت عمده به فروش می رسانند.

مجموعه بازرگانی سبز آراد به عنوان تولید کننده و تامین کننده اصلی ، سبزیجات را بعد از سه بار شست و شو و ضدعفونی کردن توسط دستگاه های خشک کن آبش را گرفته به طوری که هیچ رطوبتی نداشته باشد سپس این محصولات را به صورت بوجاری شده بسته بندی می نماید.

شوید خشک بسته بندی

شوید خشک بسته بندی

شوید خشک بسته بندی باید در جای خشک و خنک نگهداری شود.  از خواص آن می توان به کاهنده چربی خون، درمان سوء هاضمه ، شیرافزا و ضد سرطان اشاره کرد. این سبزی مخصوص برای سبزی پلویی ، ماست، شوید پلو، و… است.

شوید خشک اعلاء سبزی آن تازه ، بدون کود و سموم شیمیایی است. بعد از این که خوب تمیز و ضدعفونی شد توسط دستگاه‌ها آب آن را گرفته ، سپس بوجاری کرده و بعد بسته بندی می کند و در اختیار مشتری قرار می دهند. این محصول بسیار خوش عطر و طعم است.

مضرات شوید خشک

مضرات شوید خشک

مقدار سدیم شوید نسبتاً بالا بوده بنابراین کسانی که فشار خون بالا دارند باید از خوردن زیاد آن خودداری نمایند. خوردن آب شوید باعث تهوع می گردد و مداومت در مصرف آن ضعف باصره را به همراه دارد و زیاده روی در این محصول برای گرم مزاجان مضر است. شوید باعث ضعف مغز، چشم ، معده ، کلیه و مثانه می گردد. کسانی که  بیماری های حاد یا مزمن کلیوی  دارند موجب تشدید التهاب مجاری کلیه می شود. کسانی که زخم معده دارند باعث خونریزی معده و اختلالات کبدی در بیماران می شود.

اگر شما گرم مزاج هستید بهتر است شوید را با غوره بخورید. شوید خشک ویتامین های معدنی بیشتری نسبت به شوید تازه دارد. برای ماندگاری مطلوب عطر و طعم سبزیجات خشک باید آن را در حین پخت به غذا اضافه کرد.

نسبت های پخت و پز در شوید خشک به تازه  نسبت یک به سه است یعنی یک قاشق غذاخوری شوید خشک با سه قاشق غذا خوری شوید تازه برابر است. همیشه شوید تازه باید در یخچال نگهداری شود اما شوید خشک باید در ظروف شیشه ای که امکان ورود هوا به آن وجود ندارد، نگهداری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.