قیمت شوید خشک اعلا

قیمت شوید خشک و دیگر انواع سبزیجات خشک شده به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به میزان کیفیت و مرغوبیت نوع بسته بندی، برند و مارک سبزی خشک ،نوع کاربرد ،مصرف روش خشک کردن سبزی ،وزن و اندازه بسته و خرید عمده و جزئی آن اشاره نمود.

شوید خشک تنها سبزی خشکی است که قیمت آن توسط اتحادیه محاسبه می شود.
قیمت شوید خشک اعلا که جزء بهترین انواع شوید خشک شده در کشور است  را می‌توانید با جزئیات دقیق از مشاورین شرکت سبزآراد دریافت نمایید.

کیفیت انواع شوید خشک شده

کیفیت انواع شوید خشک شده

امروزه کسانی که در بخش تولید انواع سبزی خشک فعالیت دارند می دانند که قیمت شوید خشک به کیفیت آن بستگی دارد .شوید یکی از سبزی هایی است که بسیار پر مصرف می باشد . در دو نوع باغی و کوهی وجود دارد این محصول دارای طبع گرمی است در نتیجه آن را می توان در انواع غذاهای سرد مانند ماهی، باقلاقاتوق و غیره استفاده کرد.

برای  اینکه مدت ماندگاری شوید افزایش یابد و به راحتی در تمام فصول ،بدون دغدغه در دسترس باشد، این محصول بی نظیر را به روشهای مختلف خشک می‌کنند، تا علاوه بر حفظ ویتامین ها و مواد معدنی نگهداری این محصول  آسان تر شود.

شوید را به روش های گوناگون خشک می کنند می‌توان  به روش سایه خشک کردن و دستگاه خشک اشاره نمود که محصولات حاصل از آن عبارتند از …
۱-شوید نرم سایه خشک

۲-شوید پفکی سایه خشک

۳-شوید دستگاه خشک

۴-شوید نرم دستگاه خشک را نام برد

یکی از روش هایی که می توان شوید خشک را با کیفیت بالا تولید نمود طوری که عطر و طعم شوید حفظ شود این است که در کمترین زمان ممکن ،شوید به خوبی و در سایه و دور از نور مستقیم آفتاب خشک شود .

یکی دیگر از روش هایی که میزان کیفیت بالای شوید خشک شده را می توان بررسی کرد ،میزان عطر و بوی این محصول است .هر چقدر بیشتر باشد، میزان کیفیت آن نیز بیشتر است. برای اینکه شوید خشک با کیفیت تولید شود باید شوید تر از کیفیت خوبی برخوردار باشد. در ضمن عطر و بوی شوید خشک خیلی بیشتر از نمونه های تر آن میباشد.

فروش ویژه شوید خشک اعلا

فروش ویژه شوید خشک اعلا

فروش ویژه شوید خشک فله اعلا دارای یکسری مزایا است از جمله فروش این  محصول  با کمترین قیمت به مشتری است. شوید خشک الان در بیشتر مراکز خرید و فروش سبزی خشک ،به خریداران خاص این محصول عرضه می‌شود ، و اکثر مشتریان به علت فروش ویژه  این محصول می‌توانند با نازلترین قیمت خرید خود را به صورت عمده و یا جزئی انجام دهند.

قیمت سبزی خشک از جمله شوید خشک با کیفیت با بهترین قیمت را مشتریان می توانند در سایت ما به صورت اینترنتی خریداری نمایند. این کار باعث می شود تا مشتریان بتوانند با قیمت های مناسب تر این محصول را در حجم های مختلف خریداری نمایند ،در خریدهای مستقیم ،مشتری محصول مورد نظر خود را بدون واسطه از خود کارخانه خریداری می نماید و در نتیجه  به قیمت های پایین تری نسبت به بازار دست پیدا کرده است.

خواص شگفت انگیز شوید

خواص شگفت انگیز شوید

۱-درمان سوء هاضمه

۲-کاهش دهنده چربی خون

۳-ضد سرطان

۴-جلوگیری از پوکی استخوان

۵-درمان سوزش سر دل

۶-درمان بی خوابی

۷-افزایش اشتها

۸-اثر ضد باکتری و ضد قارچ و ضد التهابی دارد به دلیل وجود پلی استیلن

۹-درمان کمر درد علت انقباض عضلانی

۱۰-درمان سرفه

۱۱-درمان سرماخوردگی با آنفولانزا در کنار داروهای دیگر

۱۲-محرک ترشح شیر و افزایش شیر در خانم ها از جمله خواص درمانی شناخته شده سبزی خشک شوید می باشد

۱۳شوید خشک دارای فسفر، پتاسیم ،سدیم ،کلسیم ،کربوهیدرات و پروتئین منیزیم ،ویتامین Aو C می باشد

شوید کوهی و خواص آن

شوید کوهی و خواص آن

شوید کوهی خشک  عطر و بویی قوی‌تر و طعمی فوق‌العاده و خاص داردو برای طعم دار کردن غذاها و دسرها مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه دارویی می‌تواند چربی خون را متعادل کند . شوید کوهی به صورت دمکرده و هم در ماست و دوغ مصرف می شود ،البته نوع دم کرده آن تاثیر بیشتری دارد و بعد از غذا مصرف می شود.

شو ید از سبزی های پر کاربرد و خوش طعم و عطری است که در موارد زیادی مصرف می‌شود، که علاوه بر طعم دار کردن انواع غذاها دارای مصارف درمانی می باشد.

شوید کوهی سرشار از کلسیم، آهن،منیزیوم است برای افراد سالمند و خردسال منبع غذایی غنی به شمار می‌رود و باید جزو برنامه غذایی روزانه این رده سنی قرار گیرد.

این محصول در مناطق مرتفع در میان صخره ها رشد می کند، که به سختی قابل جمع آوری است و از نمونه گیاهان دارویی منطقه غرب اصفهان است، که بومیان منطقه آن را برداشت کرده و بعد از پاک کردن و شستن در سایه و یا به صورت دسته شده وارونه آویزان می کنند، تا عطر و طعم شوید حفظ شود .بعد از خشک کردن روانه بازار می نمایند. برای اینکه عطر و طعم شوید کوهی و یا هر گیاه معطر دیگری حفظ شود بهتر است آن را در ظرف شیشه ای به دور از نور نگهداری کنند.

شوید کوهی در مجموعه ما به صورت عمده از طریق وب سایت اینترنتی به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

خرید شوید خشک عمده

خرید شوید خشک عمده

 

اولین موضوعی که تولیدکنندگان در تعیین قیمت شوید خشک فله به آن توجه می‌کنند کیفیت محصول است که عبارتند ازنحوه خشک کردن،  نوع بسته بندی ، نداشتن خاروخاشاک در شوید خشک  شده و حفظ رنگ طبیعی محصول ، هر چقدر کیفیت سبزی خشک شده بالاترباشد به همان اندازه قیمت آن بیشتر است.

بعضی از خریداران به خاطر کیفیت و حفظ ویتامین موجود در سبزی تولیدات خانگی را بر کارخانه ترجیح می دهند. نکته دیگری که خریداران به آن توجه می کنند رعایت نکات بهداشتی در تعیین قیمت شوید خشک فله است.

شوید یکی از سبزیجاتی است که در کشور ایران به صورت عمده تولید و به بازار عرضه می شود این محصول در فصل های مختلف سال کشت و بر داشت می شود شوید ایرانی را معمو لا جهت استفاده و چاشنی های غذایی خشک میکنندشوید خشک شده اغلب بصورت بسته بندی در آمده وبه بازار عرضه می شودو در دسترس خریداران قرار می گیرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.