قیمت سبزی خشک شنبلیله

قیمت سبزی خشک شنبلیله تا حدی زیادی  به کیفیت بستگی دارد. هرچه قدر محصول تولید شده تازه تر باشد به همان اندازه شرایط خوبی از نظر طعم و مزه بعد از خشک شدن دارد.

این سبزی به صورت های فله ای  و بسته بندی در وزن های متغیر و کیفیت های مختلف به بازار عرضه می گردد. نگهداری تازه با مشکلاتی همراه است زیرا نمی توان به مدت زیادی آن را نگهداری کرد. از طرفی استفاده مردم از سبزیجات خشک روزانه افزایش چشمگیری می یابد. فعالان این حوزه سعی نموده اند با خشک کردن سبزیجات نیاز بازار را تا حد زیادی برطرف نمایند.

سبزی خشک شنبلیله

سبزی خشک شنبلیله

با توجه به پیشرفت های چشمگیری که امروزه در عرصه های مختلف می بینیم ، دستگاه های مخصوصی از طرف شرکت های تخصصی و حرفه ای سبزیجات خشک تولید می نماید که علاوه بر حفظ ارزش غذایی ، کیفیت آن را در حد بالایی نگهداری می نمایند.

تولیدکنندگان برای حفظ استاندارد در خشک کردن سبزی خشک باید به چند مورد دقت نمایند

انتخاب سبزیجات تازه و با کیفیت

نحوه خشک کردن سبزیجات

نحوه نگهداری سبزیجات پس از خشک کردن

به کار بردن دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک

توجه به شرایط نگهداری  سبزی و نوع آن

استفاده از بسته بندی های بهداشتی و استاندارد

رعایت کردن همه این موارد باعث می شود تا خریداران نیازشان رفع گردد و بتوانند تصمیم بهتری برای خرید انجام دهند.

قیمت شنبلیله خشک

قیمت شنبلیله خشک

شنبلیله یکی از سبزیجات بسیار معطر است که اگر در شرایطی خوبی خشک شود و کیفیت لازم را دارا باشد. عطر دلپذیر آن باعث خوشمزه شدن غذا می گردد.

مراکز فروش بازرگانی سبزی خشک شنبلیله سبز آراد، این محصولات را با کیفیت های متنوع در اختیار مشتریان بازارهای داخلی و خارجی قرار می دهد.

همین امر باعث می شود تا خریداران عمده بتوانند به صورت دلخواه سفارشات خود را در حجم زیاد خریداری کنند. این مجموعه با داشتن سایت اینترنتی و پر کردن فرم می‌تواند خدمات خود را در اختیار شما قرار می دهد.

 سبزی ترخون کرمان

 سبزی ترخون کرمان

 

سبزی ترخون کرمان دارای طبع گرمی است و در صورتی که با قیمت بسیار مناسب و استاندارد خشک شود می تواند از عطر و طعم خوبی برخوردار باشد.

این محصول در داروهای شیمیایی ، مکمل ها و درمانی کم خونی بسیار پر کاربرد است. خشک کردن این سبزی به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می گیرد. در نوع سنتی این سبزی را مستقیم مقابل نور خورشید قرار می دهند تا در مدتی کوتاه تری خشک شود اما ممکن است کمی رنگ خود را از دست دهد و به زردی تبدیل شود.

برای جلوگیری از این مورد، خشک کردن آن در سایه نتیجه بهتری را به دنبال دارد. بهتر است سبزی را پس از شستن و آبکشی روی پارچه نخی ریخته تا کاملا خشک شود.

سپس باید آن را الک نموده تا از این طریق رطوبت اضافی سبزی خارج شود. آن را در محیط شیشه ای تمیز و دردار ریخته  و در محیط خشک و خنک نگهداری می کنند.

این سبزی دارای کلسیم و فسفر می‌باشد که به خوبی می‌ تواند از استخوان ها محافظت نمایند. مرزه و ترخون شباهت زیادی به هم دارند اما  عطر ترخون بسیار بیشتر است و همراه با ریشه به فروش می رسد.در ضمن نوع برگ آن هم ضخیم تر است. سبزی ترخون باعث افزایش اشتها گشته و برای بیماران روماتیسمی گزینه مناسبی است زیرا باعث کاهش التهاب مفاصل بدن می شود.

قیمت اینترنتی شنبلیله خشک

قیمت اینترنتی شنبلیله خشک

قیمت اینترنتی شنبلیله خشک به علت حذف واسطه ها با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مناسب است. به همین منظور شرکت بازرگانی سبز آراد این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به شکل های فله ای و بسته بندی در وزن های متغیر برای  خریداران خود فراهم نموده است.

عزیزانی که قصد خرید این محصولات را دارند می توانند با کارشناسان ما در این مجموعه ارتباط برقرار نمایند. مشاورین ما در ۲۴ ساعت شبانه روزی  به صورت رایگان راهنمایی‌های لازم را انجام داده تا مشتریان عزیز خرید خود را راحت تر انجام دهند. ارسال بار در سریع ترین زمان ممکن در این مجموعه صورت می گیرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.