قیمت جعفری خشک عمده

قیمت جعفری خشک عمده بسیار به صرفه است زیرا  حجم زیادی از این محصول را می توان با کیفیت بالاوقیمت مناسب از مراکز پخش و مراکز تولیدی خریداری نمود. این محصولات و سایر سبزیجات خشک به صورت فله ای و

بسته بندی در حجم و اندازه  های متغیر به صورت برگ ، بلغور و توتونی به بازار عرضه می شود.

مجموعه ما در این زمینه بسیار فعال بوده  و به همین دلیل از طریق سایت و به صورت آنلاین این محصول را به

مشتریان عرضه می دارد. مجموعه بازرگانی سبز آراد از آنجا که خود یک تولید کننده و تامین کننده است ، سبزیجات خشک را با قیمت مناسب، با کیفیت، درجه یک و دو و صادراتی در اختیار آنان  قرار می‌دهد.

قیمت عمده تولید جعفری خشک

قیمت عمده تولید جعفری خشک

بازار تولید جعفری خشک بسیار پرفروش است. این محصول در بسته بندی بهداشتی درجه یک عرضه می شود. مراکز تولیدی معتبری در این زمینه مشغول به کار هستند تا بتوانند خدمات بهتری را به خریداران ارائه دهند. شما می توانید قیمت سبزیجات خشک را از نمایندگی های معتبر فروش جویا شوید.

این سبزی ها با توجه به میزان تقاضای بالا در کشور ایران بازار خرید عالی دارند. مجموعه بازرگانی سبزآراد انواع سبزیجات خشک را به صورت تکی، برگ ، توتونی و نرم با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد به صورت های فله ای و بسته بندی در حجم های متغیر و کیفیت های گوناگون با قیمت های مناسب به فروش می رساند.

از آنجایی که ما خود یک تولید کننده و تامین کننده هستیم این محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه این محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.  بنابراین مشتریان عزیز می توانند جعفری خشک عمده را از طریق سایت سبز آراد با پر کردن فرم درخواست ثبت نمایند تا از طریق کارشناسان  ما مشاوره های لازم را صورت رایگان  ارائه دهند و مشتریان عزیز می توانند خرید خوبی را تجربه کنند.

خواص جعفری خشک

خواص جعفری خشک

این سبزیجات خواص زیادی دارند از جمله دارای خاصیت ضد ورم، خاصیت ضد التهابی ، حفظ سلامت کلیه ها، چربی سوز طبیعی و خیلی از موارد دیگر نیز هستند.

۱) ضد اسهال : از جعفری خشک و برگ های آن می توان به صورت دمنوش استفاده کرد و برای درمان اسهال از آن بهره مند شد.

۲) ضد ورم : جعفری دارای آب فراوان است بنابراین مناسب برای درمان اختلالات کلیوی می باشد. به همین علت ورم بدن را کاهش می دهد.

۳) خاصیت ضد التهابی: جعفری دارای ترکیبی به نام اپی ژنین می باشد. برای درمان دردهای مثانه و کلیه بسیار مناسب است. این سبزی باعث می شود تا از ایجاد سنگ در کلیه پیشگیری شود. جعفری دارای مقادیر بسیاری ویتامین c است که با التهابات مقابله می کند.

قیمت جعفری خشک

قیمت جعفری خشک

قیمت جعفری خشک بسیار متنوع است زیرا نوع مصرف آن فرق می کند. جعفری خشک در عطاری ها، آشپزی ها ، انواع سس ها و آش کاربرد دارد. همین امر باعث شده تا جعفری خشک با کیفیت و قیمت متفاوت به فروش برسد. جعفری گیاهی گرمسیری است و نیاز به رطوبت و نور فراوان برای رشد دارد.

برگ و ریشه جعفری در غذاهای مدیترانه ای و اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد.جعفری خشک  را می توان مدتی طولانی در کابینت های آشپزخانه  در شیشه یا ظرف های  سربسته نگهداری کرد .همیشه قیمت های جعفری خشک درجه یک بالاتر است زیرا تمیز و بهداشتی بوجاری شده می باشد. سبزی خشک صادراتی توسط دستگاه های خشک کن آب آن کاملا گرفته شده تا رطوبت نداشته باشد زیرا باعث فساد آن می شود و کپک می زند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.