قیمت انواع شوید خشک بسته بندی

قیمت انواع شوید خشک بسته بندی به موارد زیر بستگی دارد :

۱- بستگی به نحوه خرید وفروش

۲- میزان عرضه و تقاضا

۳-کیفیت

۴ وزن هر بسته

۵-نوسانات بازار

با توجه به اینکه قیمت بسیاری از محصولات از جمله سبزیجات  خشک تحت تاثیر التهابات بازار قرار گرفته است، قیمت این ماده غذایی افزایش یافته است.همانطور که می دانید استفاده از انواع سبزی خشک طرفداران زیادی دارد، به همین علت در ایران محصولات زیادی ا ز جمله سبزیجات را فرآوری کرده و به صورت تخصصی خشک می کنند تا مصرف کننده ها بتوانند بهترین محصولات فوق را تهیه نموده و با شرایط خوب سفارش دهند.

بسته بندی شوید خشک، در واحد های بسته بندی و تولیدی این محصول انجام می شود.شوید خشک بسته بندی دروزن های مختلف  ۳۰گرم ۵۰ گرم ۷۰ گرم و ۱۰۰ گرم به فروش می رسد.

قیمت شوید خشک بسته بندی به دلیل هزینه های اضافی بسته بندی، گرانتر از وزن مشابه فله ای آن است، که برای عرضه درفروشگاه ها بسیار مناسب و شکیل است. خریداران، قیمت شوید خشک بسته بندی را می توانند از مراکز فروش این محصول و یا نمایندگی آن استعلام کنند .یا با مشاورین فروش در سایت سبز آراد تماس بگیرند تا آنها را راهنمایی کنند.

مراحل تولید شوید خشک خانگی

مراحل تولید شوید خشک خانگی

یکی از سبزیجاتی که در هر خانه ای می توان یافت، شوید خشک است که در بسیاری از موارد به جای ادویه استفاده می شود.شوید را میتوان به دو شکل خانگی و آماده تهیه و خشک کرد.خشک کردن شوید درخانه  بسیار ساده ،اما کمی وقت گیر است، ولی باعث  میشود  که از تمیزی و کیفیت شوید مصرفی خود مطمئن شو ید.

 

شوید تازه را بعد از تهیه و پاک کردن، همه برگها ی زرد آن را دور ریخته و گل لای  سبزی را جدا می کنند.شوید به علت ساقه های نرمی که دارد، خواص دارویی زیادی دارد.شوید را داخل ظرف بزرگی ریخته و پر از آب می کنند،برای اینکه تازگی شوید حفظ شود ،بهتر است که آب خنک باشد. سبزی شوید دارای برگهای انبوهی است ممکن است به تخم انگل آلوده باشد،بنابراین به ازای هر لیتر آب داخل ظرف ۲ تا ۴ قطره مایع ظرفشویی، به همراه نمک می ریزندتا مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بگذرد ،این کار سبب لجز شدن تخم و کیست انگل ها و به سطح آب آمدن آنها میشود.در این مرحله از شست و شو ،آب روی سبزی شوید را خالی می کنند و شوید را داخل ظرف دیگر ریخته تا آب آن گرفته شود برای اینکه مطمئن شوند شوید کاملا تمیز شده چند بار آبکشی با آب را تکرار می کنند، بعد از گرفتن آب اضافی،شویدها را روی دستمال خشک کن یا پارچه نخی تمیز، در محلی که سایه باشد  پهن می کنند تا خشک شود.

 

نکته:برای اینکه از کیفیت شوید خشک کاسته نشود آن را در سایه خشک می کنند تا و یتامین آ و یتامین ب و ویتامین ث،موجود در آن حفظ شود. بعد از اینکه شوید، خشک و ترد شد آن را  خرد کرده و در ظرف سر بسته می ریزند و در جای خشک و خنک دور از تابش نورخورشید قرار داده و نگه داری می کنند.با این روش ماند گاری شوید خشک به مدت چند ماه تا یکسال است.برای زودتر خشک کردن شویدبهتر است بعد از پاک کردن و شستن شوید آن را با حوصله به صورت دسته ای خرد کرده وبعد خشک کنند.از روزنامه برای پهن کردن سبزی ها استفاده نشود، زیرا سرب موجود در آن برای سلامت بدن مضر است و می تواند سبزی را آلوده کند.

 

همانطور که مستحضر هستید، اگر برای خشک کردن شوید مجبور باشند آن را در بیرون از منزل پهن کنند لازم است که در هنگام شب آن را به مکان سربسته منتقل کنند یا روی شوید ها را با پارچه ای بپوشانند زیرا در هوای سرد شب دوباره رطوبت جذب می کنند و مقدار آب آن زیاد می شود،ضمن اینکه باعث پلاسیده شدن شوید خواهد شد.

 

شوید خشک علاوه بر خوش طعم کردن غذا خواص در مانی زیادی دارد کمک به تنظیم سطح خون برای بیماران مبتلا به دیابت و کاهش دهنده چربی خون،و پیشگیری کننده از بیماری های قلبی است ،همچنین اضافه کردن شوید به غذا به لاغر شدن کمک می کند.

بهترین راه خرید شوید خشک بسته بندی

بهترین راه خرید شوید خشک بسته بندی

شوید خشک شده را تولید کنندگان بعد  ازتولید  به صورت بسته بندی در می آورند .به همین دلیل می توان آن را در وزن های مختلف تهیه کرد. شوید خشک بسته بندی در وزن های متغیر به بازار عرضه می شود و مشتریان قبل از هر اقدامی می توانند در مورد قیمت آنها      اطلاعاتی بدست آورند، خرید اینترنتی بهترین راه خرید این محصول است مشتریان میتوانند شوید خشک را آنلاین به صورت فله یا بسته بندی شده خریداری کنند.برای عرضه در فروشگاه ها و سو پر مارکت ها و هایپر مارکت ها، صاحبان این مشاغل بهتر است که شوید خشک شده را به صورت بسته بندی شده و در حجم عمده، خریداری نما یند.

 

شوید خشک بسته بندی شده در بسته های سلفونی و پاکتی مخصوص عرضه میشود. و این از نظر بهداشتی بهتر است. برای همین منظور شوید خشک را در وزنهای ۳۰ گرم و ۵۰ گرم ۷۰ و ۱۰۰ و ۱۵۰ گرمی به بازار عرضه می کنند. لذا افرادی که برای خرید این محصول اقدام می کنند و می خواهند اطلاعاتی در باره آن کسب نمایند، بهترین کار ثبت سفارش از طریق وب سایت اینترنتی است زیرا این کار در زمان کوتاهی انجام می شود و خریداران می توانند در کمترین زمان ممکن شوید خشک  را تهیه کنند. مشاورین شرکت سبز آراد سعی میکنند در کوتا ه ترین زمان ممکن این خدمات را ارائه دهند .

فواید سبزی خشک  معطر شوید

فواید سبزی خشک  معطر شوید

سبزی خشک معطر شوید در کنار طعم بی نظیرش خواص بیشماری از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. شوید درغذاهایی مانند :شوید پلو با مرغ باقلا قاتوق پنیر برشته و..استفاده می شود.

۱-برخی از فوائد این محصول :

۲-درمان طبیعی بی خوابی

۳-جلو گیری از سر طان

۴-بهبود علائم افسردگی

۵-کاهش کلسترول خون

۶-بهبود سرفه

۷-ضعف معده ،کبد و طحال

۸-سنگ کلیه و مثانه

۹-برای درمان درد قاعدگی مفید است

این محصول کاملا طبیعی بوده هیچگونه مواد نگهدارنده وافزودنی ندارد و کاملا سلامت و بهداشتی است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.