فروش نعنا خشک عمده صادراتی

فروش نعنا خشک عمده صادراتی در تناژ بالا توسط بسیاری از شرکت های بازرگانی که در حوزه سبزیجات خشک فعالیت می‌کنند صورت می گیرد. از قدیم گیاه نعناع طرفداران زیادی داشته و جایگاه ویژه در بین مردم جهان دارد نعناع گیاهی با طبیعت گرم و خشک است این گیاه حدود ۵۰ سانتی متر ارتفاع دارد که ساقه و ریشه های پایین آورنده ای داشته و برگ های آن سرنیز ه ای دارای دمبرگ خیلی کوتاه و نوعی رگبرگ که ظاهری خشن به برگ می دهد میباشد این گیاه نسبت به سرما بسیار مقاوم است، در زمستان معمولا می میرد اما در بهار دوباره باز میگردد.

از برگ نعنا برای مصرف داروی خوراکی و آرایشی و غیره استفاده می شود .از این گیاه برای تهیه دمنوش و نوشیدنی استفاده می گردد. نعنا خشک صادراتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد کاملا خشک و بدون رطوبت، بدون گل و لای، شسته شده و ضدعفونی شده باشد. اگر نعناع خشک رطوبت داشته باشد فاسد میشود و کپک میزند بنابراین رطوبت سبزیجات خشک از 7 تا 9 درجه نباید بیشتر باشد.

موقع خرید حتماً باید شما عزیزان دقت نمایید که نعناع به صورت بهداشتی خشک شده باشد. هر چقدر این گیاه تازه و رسیده باشد به همان اندازه خوشرنگ، خوش عطر و خوش طعم تر است.همیشه کیفیت و قیمت با هم رابطه مستقیمی دارند.

ما در مجموعه بازرگانی سبز آراد بهترین نعنا صادراتی را تولید می کنیم و می توانیم با توجه به سلیقه شما و قیمتی که می پردازید نعناع و سبزیجات خشک را به بهترین نحو در سریع ترین زمان ممکن تهیه و ارسال نماییم. کسانی که محصولات صادراتی میخواهند چون تناژ بالاست بنابراین ما برای اینکه شما عزیزان با کارما آشنا شوید و محصول مد نظر خود را ببینید از مقدار کم شروع می کنیم یعنی در ابتدا ی درخواست ۱۰۰ کیلو برای تان ارسال می نماییم اگر رضایت داشتید در حد تناژ برایتان آماده می کنیم.

انواع سبزیجات خشک و موارد مصرف آنها

انواع سبزیجات خشک و موارد مصرف آنها

ترخون خشک

ترخون خشک سبزی خوش عطر دارای برگهای باریک و تیز است که ارتفاع آن تا یک متر میرسد در فصلهای مختلف جز بهار ساقه آن خشک وسفت است. گیاه ترخون تند است دارای طبیعت خشک و گرم بوده، خشک کننده رطوبت است و بادها و گاز معده را از بین میبرد.

سبزی ترخون یکی از بهترین حجم دهنده هاست که موقع پخت تخم مرغ و گوشت گوسفند و گوساله میتوان از آن استفاده کرد این سبزی برای بی خوابی و بهبود کیفیت،تسکین استرس، بهبود سلامت مو، کنترل سطح فشار خون، جلوگیری از یبوست و بالا بردن اشتها مناسب است کسانی که فشار خون بالادارند به جای نمک از سبزی خشک ترخون استفاده می کنند.

گشنیز خشک

گشنیز خشک سبزی معطر با طبع سرد است برای گرم مزاجان بسیار مناسب می باشد در داخل سبزی های ترکیبی برای درست کردن انواع سوپ و آش، مرغ ترش، قورمه سبزی، خورشت قلیه استفاده میگردد .

قیمت عمده نعنا خشک صادراتی

قیمت عمده نعنا خشک صادراتی

 

قیمت عمده نعنا خشک صادراتی بسیار مناسب است ما در مجموعه سبز آراد به عنوان یک تولید کننده و تامین کننده بدون واسطه این محصول را در اختیار شما عزیزان با کیفیت عالی قرار می دهیم همیشه باید نعنا خشک صادراتی بهداشتی باشد در غیر این صورت گمرک کشور مقابل اجازه خروج بار را نمیدهد. ما به مشتریان زمانی که قصد خرید فله ای دارند پیشنهاد می دهیم که بهتر است از کیسه جامبو بک یا کامپوزیت و یا کیسه های دو لایه ضد آب و ضد رطوبت استفاده کنند تا محصول رطوبت نگیرد و خشک بماند .

شما عزیزان میتوانید فرم اینترنتی سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اولین فرصت راهنمایی لازم را برای تان انجام دهند و با خرید این محصول و فروش آن به سودهای دلاری دست یابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.