فروش عمده شوید خشک کاشان

فروش عمده شوید خشک فله کاشان در بسته بندی های ۱۰ ،۱۵ تا ۲۵ کیلویی در گونی و کیسه های کامپوزیت با کیفیت عالی و تاییدیه های کیفی و صد در صد بهداشتی و سالم با قیمت عالی به مشتریان عزیز عرضه می شود. این شوید ها بسیار خوش عطر و خوش طعم ، بدون ذره ای گل و خاک می باشند و توسط دستگاه های بوجاری کاملا الک می گردند. رنگ ظاهری این محصول سبز و تازه است.به طوری که مرغوبیت و کیفیت ظاهری محصول را بسیار بالا برده است.

زمان ماندگاری این سبزیجات خشک دو سال بعد از تولید است و حتما باید در جای خشک وخنک و تاریک نگهداری شوند.این محصولات ، مناسب برای تمام مردم است. در ضمن انوع شوید خشک بسته بندی را در اندازه های مختلف داریم.

فروش عمده شوید خشک فله کاشان در حجم زیاد خریداری می شود زیرا قیمت آن با توجه به کیفیت بالا و حجم زیاد به صرفه است.

شوید طبع گرمی دارد بنابراین کسانی که چربی خون دارند می توانند از آن استفاده کنند. این محصول مناسب حال سرد مزاجان است. خوردن شوید یرقان و امراض بلغمی و ضعف معده و طحال و جگر را رفع می کند. خوردن شوید تنگی نفس و سرفه را بهبود می بخشد. این محصول حاوی هورمون های زنانه و موثر در ترک اعتیاد است.

مجموعه بازرگانی سبز آراد محصول خود را به صورت تضمینی از نظر کیفی و بهداشتی و ارسال بار در سریع ترین زمان ممکن به  دست شما عزیزان می رساند. این محصول در بسته بندی های مختلف ارسال می شود.

 

مزایای استفاده از سبزی خشک نسبت به تازه

مزایای استفاده از سبزی خشک نسبت به تازه

امروزه به دلیل نبود وقت کافی و در دسترس نبودن به موقع مواد اولیه ، بسیاری از خانم ها از خشک کرده ی محصول استفاده می کنند. این مزایا عبارتند از:

استفاده از سبزی خشک بسیار راحت می باشد چون همیشه در دسترس است.

ماندگاری سبزی خشک به علت حذف قسمت های اضافه بیشتر است.

سهولت استفاده از سبزی خشک چون دیگر لازم نیست وقت خود را صرف تمیز کردن آن کنید.

تمام ویتامین های موجود در سبزیجات تازه در سبزیجات خشک هم وجود دارد.

خواص شگفت انگیز شوید خشک

خواص شگفت انگیز شوید خشک

بازسازی سلول های آسیب دیده

دفع نفخ و گاز روده

کاهش کلسترول

رفع یبوست

درمان بیماری های تنفسی

تنظیم کننده ی انسولین

کسانی که فشار خون بالا دارند بهتر است روزی سه قاشق غذاخوری  آب شوید میل کنند، زیرا شوید و دم کرده آن باز کننده ی عروق است.

عرضه و فروش شوید خشک فله کاشان

عرضه و فروش شوید خشک فله کاشان

عرضه و فروش شوید خشک فله توسط بسیاری از فعالان اقتصادی در حوزه صنایع غذایی و شرکت های بازرگانی صورت میگیرد. کسانی که می خواهند از یک شوید خشک  درجه یک استفاده کنند می توانند به صورت  آنلاین محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن سفارش دهند.

قیمت شوید خشک فله به علت حجم بالا و کیفیت خوب آن بسیار به صرفه است. این محصول را باید دور از نور آفتاب نگهداری کرد تا ویتامین های موجود در خود را حفظ کند. کشور ایران یکی از بهترین تولیدکنندگان سبزی شوید در دنیا می باشد.

مجموعه بازرگانی سبز آراد به بهترین نحو ممکن عرضه و فروش سبزیجات خشک را به شکل کاملا استاندارد و بهداشتی انجام می دهد. این کار باعث حفظ کیفیت و عطر محصول شده است. لذا متقاضیان با پر کردن فرم اینترنتی می توانند درخواست خود را در سایت ما ثبت نموده تا مشاوران و کارشناسان این مجموعه با آنان ارتباط لازم را برقرار نمایند و خرید خوبی را تجربه کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.