فروش عمده سبزی خشک به قیمت تولیدی

فروش عمده سبزی خشک به قیمت تولیدی امروزه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. از آن جایی که مجموعه ی ما خود یک تولید کننده است بدون واسطه و با کمترین هزینه می‌ تواند این محصولات را در اختیار خریداران قرار دهد.

سفارشات عمده در بسته بندی های 15 و 30 کیلویی قرار می گیرد. مشتریان می توانند در سریع ترین زمان ممکن محصول خود را دریافت نمایند.

 آماده کردن انواع نعنا خشک

 آماده کردن انواع نعنا خشک

نعنا خشک در تمام فصول سال برای آشپزی استفاده می شود. از آنجایی که خشک کردن نعنا با توجه به مشغله های فراوانی که بانوان دارند و کم بودن جا و مکانی زندگی ، امکان پذیر نمی باشد ، سبزی خشک صنعتی جایگزین مناسبی است. امروزه کارگاه ها و کارخانجات زیادی در این حوزه فعالیت می کنند تا بتوانند نیاز متقاضیان را به این محصول برطرف نمایند زیرا در فصل زمستان ، این محصولات در اکثر شهرها نایاب است.

 روش کشت و خشک کردن سبزی به صورت سنتی و یا صنعتی انجام می گیرد. اگر به صورت سنتی این کار صورت پذیرد باید آب آنها را بعد از شستشو و تمیز کردن ، به طور کامل بگیرند. سپس روی پارچه به صورت لایه ای پهن می کنند تا به مرور زمان آب موجود تبخیر شود.

به طور جدی  باید از خشک کردن نعنا در زیر نور خورشید جلوگیری شود. زیرا کیفیت آن پایین آمده و رنگ سبزی زرد شده و عطر و طعم خود را از دست می دهد.

 در روش خشک کردن صنعتی ، از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می شود. تمامی مراحل خشک کردن و بوجاری کردن و حتی سورتینگ به کمک دستگاه های استریلیزه انجام می گیرد. پس از پایان کار به صورت فله ای و بسته بندی در بازار به فروش می رسد.

 شرکت پخش عمده سبزی خشک 

 شرکت پخش عمده سبزی خشک 

شرکت پخش عمده سبزی خشک تا حد امکان این محصولات را به صورت بهداشتی ، با کیفیت و قیمت مناسب وارد بازار کرده و در اختیار متقاضیان قرار می دهد. فروشگاه های مجازی زیادی در پخش عمده انواع مختلف سبزی خشک مشغول به فعالیت هستند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. پخش عمده سبزی خشک سبز آراد یکی از همین مراکز است که از طریق اینترنتی این محصول را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.