عمده فروشی انواع سبزی خشک ساده

عمده فروشی انواع سبزی خشک ساده بهترین مرکز برای خرید سبزی در حجم های زیاد است .بسیاری از مراکز عمده فروشی و نمایندگی های پخش ،سبزی خشک را در بهترین کیفیت ممکن  که به صورت کاملاً استاندارد خشک شده را با قیمتی کمتر از سطح  بارزبه صورت عمده به فروش می رسانند.

عمده فروشان برای اینکه همگان دسترسی به انواع سبزی خشک داشته باشند اقدام به فروش انواع سبزی خشک در حجم های بالا کرده اند و در صورت دریافت سفارشات در کمترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه های اضافی آن را به دست مشتری می رسانند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سبزی خشک ساده

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سبزی خشک ساده

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سبزی خشک ساده را می توان شامل مواردی به شرح زیر دانست:
استفاده کردن از سبزی تازه

عطر و رنگ سبزی خشک شده

نسبت میزان برگ به ساقه

شیوه به کار رفته برای خشک کردن سبزی

خرید به صورت مستقیم یا از طریق واسطه

حجم خرید
تمام سعی ما در مجموعه سبز آراد این بوده است که  با به حداقل رساندن واسطه‌ها  بتوانیم محصولات باکیفیت خود  را در زمینه سبزیجات خشک  با قیمت مناسب به مشتریان عرضه کنیم. علاوه بر این بستر خرید اینترنتی از دیگر خدمات ما در این مجموعه است که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان برای تهیه سبزیجات خشک مورد نیاز شان می شود. جهت ثبت سفارش خرید و اطلاع از قیمت سبزی خشک کیلویی می توانید در پشتیبانی با شماره تلفن های مربوطه تماس بگیرید. علاوه بر این کارشناسان ما در زمینه راهنمایی و پاسخ به پرسش های شما پیش از خرید انواع سبزیجات خشک نیز ،به صورت رایگان به ارائه خدمات می پردازد.

معرفی انواع سبزی خشک و کاربرد آن در آشپزی

معرفی انواع سبزی خشک و کاربرد آن در آشپزی

سبزی خشک امروزه در تولید انواع غذاها و سالادها مورد استفاده قرا ر می گیرد و دارای ویتامین سیاری میباشد. سبزی خشک به ماکمک میکند تا در زمان نیاز دچار سردر گمی نشویم و با انتخاب اشتباه عطر و طعم غذا ها را تغییر ندهیم .البته هر کدام از سبزی های خشک خواص بی نظیری دارند که تامین کننده نیاز های بدن هستند.

سبزی خشک جعفری،یکی از انواع سبزیجات معطر مناسب برای لا غری و جوان سا زی پو ست است.

گیاه جعفری از دسته گیا هان علفی است که عمر دو ساله با ارتفاع ۷۰ سانتیمتر دارد.جعفری از گیا هان معطر و خوشبو است که برگهای ریز و به رنگ سبز تیره دارد.گیاه جعفری سرشار از ویتامین ث است و به دلیل آنتی اکسیدان بالا برای پوست مفید است .

سبزی جعفری خشک برای پخت و پزهایی مانند سوپ و تزیین روی غذاها کاربرد دارد .همچنین برای غذا هایی مانند آش ،قورمه سبزی و خوش طعم شدن انواع غذا های گوشتی ،مورد استفاده قرار می گیرد ،و به دلیل داشتن ویتامین A وC به هضم غذا کمک شایانی می کند.

سبزی خشک گشنیز،سبزی خشک معطر برای کتلت

گشنیز یکی از سبزیجات معطر است که برای طعم دار کردن گوشت ،مرغ ،ماهی بسیار استفاده می شود.گیاه گشنیز هم از گیا هان علفی است و یکساله میباشد ارتفاع آن به ۸۰ سانتیمتر می رسد.گشنیز خشک برای تقویت قلب خیلی مفید است این گیاه خاصیت ضد باکتری دارد و مصرف آن منجربه از بین بردن عفونت روده ها خواهد شد.با توجه به اینکه گشنیز خشک عطر فوقالعاده ای دارد به جای ادویه استفاده می شود .البته در غذاهای ایرانی مانند آش ها ،سوپ ها و خورشت قورمه سبزی هم کاربرد دارد .

سبزی جعفری خشک کیلویی با قیمت عمده

سبزی جعفری خشک کیلویی با قیمت عمده

سبزی جعفری خشک کیلویی با قیمت عمده در مراکز فروش با قیمت مناسب به خریداران عرضه می شود.به همین علت مراکز فروش انواع سبزی جعفری خشک کیلویی همواره سعی می‌کنند تا سبزیجات خشک با کیفیت با استانداردهای کافی را تولید و به مشتریان عرضه نمایند. زیرا این محصول جایگاه ویژه ای دارد و غذاهای متنوعی به کمک آن تهیه می‌کنند .بنابراین کیفیت و مرغوبیت از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

با توجه به اینکه سبزی خشک دارای ماندگاری بیشتری نسبت به سبزی تازه است امروزه میزان فروش آن در بازار داخلی بیشتر است ،به همین علت تولیدکنندگان تلاش می‌کنند تا محصولاتی استاندارد را تحویل مصرف‌کننده بدهند ،و خرید این محصول توسط مصرف کننده ها به صورت فله ای و بسته ای می باشد که راهی بازار می‌شود.

بهترین نوع سبزی خشک عمده

بهترین نوع سبزی خشک عمده

از بهترین انواع سبزی خشک تولید داخلی می توان موارد زیر را نام برد:

سبزی خشک جعفری

سبزی خشک ریحان

سبزی خشک ترخون

سبزی خشک تره

سبزی خشک گشنیز

امروزه مدل های متنوعی از انواع سبزی خشک در ایران تولید شده این تولیدات در شرایط خوب و از بهترین سبزی ها تولید شده و کیفیت عالی دارند.به همین دلیل افراد مختلف می توانند با کیفیت ترین نوع سبزی خشک را تهیه کنند .

بکار گیری سبزی خشک با کیفیت در انواع غذا های ایرانی از مهمترین موضو عاتی است که به این تولیدات اهمیت داده است .تولید جعفری به روش سنتی و صنعتی صورت می گیرد .در روش سنتی جعفری ها را پس از چند بار شستن و جدا کردن علفهای هرز در معرض آفتاب

قرار داده و خشک می کنند.در روش صنعتی سبزیهای تازه را پس از شستن کامل با مواد ضد عفونی کننده تمیز می کنند.توصیه می شود به مدت ۲ ساعت در آب خیسانده شود تا گل و لای و مواد زائد از آن در آب ته نشین شده و از سبزی ها جدا شوند.برای اینکه وجود سبزی های پلاسیده و گپک زده در هنگام خشک کردن باعث رشد باکتری ها شده و غیر قابل مصرف میشود .

خشک کردن جعفری به روش صنعتی امکان پذیر بوده و پس از خشک کردن سبزی جعفری را در محفظه های پلاستیکی در دار و یا پاکت های مخصوص قرار می دهند.برای اینکه جعفری خشک با کیفیتی داشته باشیم باید به چند مورد اشاره کنیم :

استفاده از جعفری تازه

قرار ندادن جعفری های تازه به مدت زیاد در آب

استفاده از آب جوش برای فعال کردن آنزیمهایی که مانع پوسیدگی سبزی می شوند

استفاده از جعفری هایی که یا اول صبح یا در انتهای شب چیده شده باشند

عدم استفاده از سبزی های بسیار رسیده برای خشک کردن آنها

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.