عرضه کنندگان گشنیز خشک ارزان

عرضه‌کنندگان گشنیز خشک ارزان محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق روشهای مختلف در بازار عرضه می‌کنند. سبزی خشک گشنیز ارزان دارای خواص زیادی است که در بین مردم به علت مصرف زیاد دارای اهمیت فوق العاده است.

عرضه‌کنندگان گشنیز خشک ارزان تمام سعی خود را می کنند تا با آسان ترین روش ها از طریق واتساپ یا اینترنت سفارش مشتریان را ثبت نموده تا بتوانند در اسرع وقت محصولی با کیفیت، با قیمتی ارزان را در اختیار خریداران قراردهند.

فرق گشنیز با جعفری

فرق گشنیز با جعفری

فرق جعفری با گشنیز را باید در خواص متفاوت ،عمر گیاه، اندازه برگه ها ،ارتفاع گیاه ،خاستگاه متفاوت و…دانست .

۱-خواص متفاوت

گشنیزگیاهی است که تقویت‌ کننده مغز، معده و قلب است .در کاهش قند خون فوق العاده موثر است .به همین علت افراد دیابتی باید سعی کنند این گیاه پرخاصیت را در سبد غذایی شان جای دهند. این گیاه با طبع سردی که دارد می تواند در گرمای تابستان برطرف کننده عطش شدید و مانع از گرما زدگی شود.در ضمن اگر از آن دسته افرادی هستید که غذاها و خوراکی هایی که طبع گرم دارند نسبت به آنها حساس  هستید و بدنتان واکنش هایی همچون آفت دهان ،جوش و غیره به گرمی مواد نشان میدهد بهترین مسکن دمنوش گشنیز است.می توانید عصاره گشنیز را به شربت اضافه کنید یا بعد از نوشیدن مقداری آب ،دمنوش گشنیز را بنوشید.

جعفری دارای اکثر ویتامین ها بوده به همین علت در سلامتی بدن نقش به سزایی دارد .همچنین اگر پوست صورتتان جوش و لک دارو تیره می باشد به طوری که شادابی پوست تان کاهش پیدا کرده،جعفری به صورت معجزه آسایی پوست صورتتان را شاداب می کند. این گیاه به علت داشتن کلروفیل یک ضد باکتری و ضد قارچ و ادرار آور است به همین علت در دفع سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا موثرمی باشد.جعفری یک گیاه سرشار از اسید فولیک است.

۲-خواستگاه گیاه

گشنیز برای اولین بار در جنوب اروپا استفاده شده است که به عنوان منبع این گیاه به حساب می آید اما جعفری برای اولین بار در مدیترانه کاشته شده و در غذاها استفاده گردیده است

۳-عمر گیاه
گشنیز حدوداً یک سال عمر دارد جالب اینجاست که بعد از هر برداشت در طول این یک سال برگها دوباره رشد می کنند وقابل برداشت هستند.
جعفری حدود ۲ سال عمردارد و دقیقاً مانند گشنیز بعد از هر برداشت در طول این دو سال برگ های آن دوباره رشد میکنند و قابل برداشت می باشند
۴-اندازه برگها
گشنیزتا ارتفاع ۵۰ سانتی متر رشد می کند این گیاه برگهای سبز خوش رنگی دارد با گوشه های منحنی و لطیف حدوداً بین ۱ تا ۳ سانتیمتر
جعفری تا ارتفاع یک متر رشد می کند برگ هایش نسبت به گشنیز زبرتر و پررنگ تر است همچنین گوشه برگ های آن تیز و کشیده ا ست و حدوداً بین ۳ تا ۸ سانتیمتر است.
۵-عطر وطعم
گشنیزعطر و طعم بسیار قوی دارد به همین دلیل موقع استفاده در غذاها باید دقت شود تا طعم و عطر غذا عوض نشود
اما جعفری نسبت به گشنیز طعم و بوی لطیف کمتری دارد اگر در غذاها بیشتر استفاده شود به هیچ عنوان عطر و طعم غذا ناخوشایند نمی‌شود.

آنچه که باید بدانیم این است که سبزیجات بسیار مفید بوده و دارای منابع ویتامین و فیبر هستند باید سعی شود در کنار وعده اصلی غذا سرو گردد. گشنیز و جعفری به عنوان گیاهان معجزه گر در سلامتی و زیبایی هستند.

گشنیز و جعفری یکی ازافزودنی‌های غذایی محبوب هستند که از بذر های آنها به صورت خام و بوداده میتوان استفاده کرد. شایان ذکر است که آنها در مناطق مختلف جهان مورد استفاده قرار می گیرند از جمله مناطق آفریقا ،آمریکای لاتین ،خاورمیانه آسیا و آمریکای شمالی ،هند و دیگر مناطق جهان

فواید و خواص گشنیز خشک و خام

فواید و خواص گشنیز خشک و خام

۱-گشنیز حاوی ویتامین A، C، B6می باشد همچنین دارای آهن، منیزیم ،کلسیم ،پتاسیم و فیبر است.سبزی گشنیز به عنوان دوای معده و بهبود دهنده در عمل گوارش و هضم غذا شناخته شده است .این گیاه می تواند سرب و آلومینیوم را از بدن دفع کند.

۲-گشنیز خاصیت اشتها آوری دارد زیرا ضد نفخ است

۳-گشنیزاز ترشح اسید معده جلوگیری کرده همین امر مانع ترش شدن غذا در معده میشود.

۴-درد صفرا راتا حد زیادی کاهش می دهد

۵-گشنیز به عنوان سبزی کاهش دهنده قندخون شناخته شده زیرا باعث تحریک انسولین در بدن میشود

۶-درمان جوش های دهان و تسکین درد دندان می شود

۷-مصرف گشنیز باعث بهبود عملکرد کبد می گردد

۸-گشنیز برای مقابله با با کتری سالمونلا مفید است

۹-خاصیت ضد التهابی دارد و علائم آرتریت را برطرف می کند

استفاده ازسبزی خشک و انواع آن

برای طبخ غذا و سالاد

در انواع سوپ ها برای خوشمزه و لذیذ کردن

در آماده کردن سس ها ی متنوع

حتی سبزی خشک را به شکل پودر استفاده کرده برای درست کردن چای دمنوش و حتی مرهم استفاده می کنند.

در تهیه چیپس و ترشیجات و فراورده های غذایی هم استفاده میشود.

سبزی خشک حاوی انواع گوناگونی از سبزیجات محسوب می شود اما پرکاربرد ترین آنها را در اینجا نام می بریم
سبزی جعفری خشک ،شوید خشک ،سبزی کوکوی خشک ،سبزی قورمه، سبزی نعنا خشک ،سبزی پلو ،سبزی قلیه ماهی سبزی آش سبزی

همه چیز در باره گشنیز خشک ارگانیک

همه چیز در باره گشنیز خشک ارگانیک

 

گشنیز خشک ارگانیک،به خوبی می تواندطعم غذا های شما را عوض می کند.برای تولید این محصول ابتدا گشنیزهای با کیفیت و سالم را جدا سازی می کنند.بعد از شستشو  و ضد عفونی کردن آن را در فضای باز قرار داده تا آب و رطوبت آن به طور کامل خشک شود.سپس با دستگاههای مخصوص پودر می کنند.و در بسته بندی های بهداشتی قرار می دهند.

از آن جا که تمام مراحل تولید و بسته بندی های این گشنیزها به صورت کاملاطبیعی و بدون استفاده از هر گونه مواد شیمیایی نگهدارنده انجام شده است به گشنیز خشک ارگانیک معروف است.رنگ این محصول سبز تیره بوده وکاملا پودر شده و یک دست می باشد.

قیمت گشنیز خشک فله ای ارزان

قیمت گشنیز خشک فله ای ارزان

سبزی خشک و گشنیز خشک با انواع متنوع و قیمت های متفاوت در بازار موجود است که به عواملی چون کیفیت آن عطر و بوی سبزی بستگی دارد .لازم به ذکر است قیمت عمده سبزی خشک و گشنیز خشک با توجه به کیفیت و نحوه خشک کردن آن محاسبه و به بازار عرضه می شود .
همچنین میزان استفاده از برگ یا ساقه و تعداد شستشوی سبزی قبل از خشک کردن در قیمت تمام شده آن تاثیر گذار است
مجموعه فروش اینترنتی سبز آراد تمام سعی خود را نموده تا بهترین و با کیفیت ترین نوع سبزی خشک را با قیمت مناسب به بازار ارائه دهد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.