صادرات سبزی خشک به روسیه

صادرات سبزی خشک به روسیه از شهرت جهانی برخوردار است. این محصول باید کاملاً با کیفیت و بهداشتی باشد. از آنجایی که سرزمین ایران آب و هوای مناسب و حاصلخیزی دارد، می‌تواند برای رشد انواع سبزیجات بسیار مناسب باشد.

سبزیجات خشک بسته بندی با کیفیت کاملا بهداشتی به کشورهای روسیه، دبی و کشورهای حاشیه خلیج فارس، اروپا و کانادا فرستاده می‌شود. این سبزیجات در بسته های وکیوم شده از طریق گمرک استان های مختلف ایران به کشور های مورد نیاز این محصول صادر می‌گردد. سبزیجات را هم به صورت تازه هم به صورت خشک، بسته بندی می‌کنند، به طوری که خواص آن کاملاً حفظ شود.

بازرگانی ایران این سبزیجات را با بهترین کیفیت در اختیار کشورهای خارجی اعم از روسیه، کانادا، اروپا و حاشیه خلیج فارس قرار می‌دهند. باید این بسته بندی ها طوری باشد که ضد رطوبت بوده و باعث از بین رفتن کیفیت سبزی نگردد. همه موارد باعث شده تا بازرگانان به صورت های مختلف این سبزیجات را در اختیار مصرف کنندگان کشورهای مختلف قرار دهند.

بازار سبزی جعفری خشک شده

سبزی  خشک شده درجه یک ایران، به کشورهایی مانند روسیه و کانادا فرستاده می‌شود. بیشترین سبزی که به روسیه صادر می‌شود جعفری است که با توجه به یکسری تمهیدات صادرات ایران و روسیه روز به روز بیشتر می‌شود. ایران جزو اولین کشورهای صادر کننده و تامین کننده جعفری و شوید خشک با کیفیت به روسیه می‌باشد.

جعفری یکی از سبزی هایی است که در شهرهای دزفول و لرستان و بوشهر تولید می‌شود. این سبزی که از پرطرفدارترین سبزیجات برگی بین مردم روسیه است، علاوه بر این که به صورت تازه استفاده می‌شود، در صنایع دارویی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کشور روسیه بسیار سرد است و این محصولات در آنجا یافت نمی‌شوند. کیفیت جعفری و شوید در ایران بسیار بالا و مقدار حجم زیادی از این سبزیجات به کشورهای روسیه و اروپا صادر می‌شود. جعفری گیاهی است که به صورت خودرو و نیمه خودرو در نواحی مختلف در اکثر نقاط کشور پرورش داده می‌شود. کشت این گیاه در هر نوع آب و هوایی امکان پذیر است.

بازار سبزی جعفری خشک شده

مهمترین سبزی خشک صادراتی به روسیه کدام است

سبزیجات خشک بر حسب انواع مختلف دارای کدهای تعرفه ای ۰۷۱۴ و۰۷۱۲ هستند. مهمترین سبزی خشک صادراتی جعفری و شوید می‌باشند که به همه کشورها صادر و مصرف زیادی دارد. ایران به دلیل شرایط آب و هوایی که دارد، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان سبزی در خاورمیانه می‌باشد. به طوری که در جنوب کشور حتی در زمستان سبزی کشت می‌شود. همین باعث شده تا بیشتر کشورهای همسایه سبزیجات مورد نیاز خود را از ایران وارد نمایند.

صادرات سبزی به کشورهایی مانند عمان، قطر، عراق و روسیه انجام می‌پذیرد. در سالهای اخیر تعدادی از بازرگانان ایرانی اقدام به بازاریابی و صادرات سبزیجات به روسیه کردند. به دلیل تقاضای بالایی که این کشور دارد، در زمینه صادرات سبزیجات ایرانی توانسته بسیار خوب عمل کند. سبزیجاتی که به روسیه صادر می‌شود، اغلب سبزیجات پاک و منجمد و غیر منجمد و سبزیجات خشک همراه با بسته بندی های صادراتی است.

مهمترین سبزی خشک صادراتی به روسیه کدام است

عرضه کنندگان برتر سبزی خشک صادراتی

تولید کنندگان سبزی خشک می‌توانند خود به عنوان یکی از عرضه کنندگان برتر سبزی خشک صادراتی باشند، زیرا آنها میتوانند این محصول را به طور مستقیم و یا از طریق نمایندگی های فروش در ایران به بازار عرضه نمایند. البته مراکز عرضه مواد غذایی و فروشگاه های زنجیره‌‍ای یکی از بهترین عرضه کنندگان سبزی خشک صادراتی می‌باشند، زیرا در این مراکز شرایط خوب و استانداردی برای نگهداری از این محصول رعایت می‌شود. محصول تولید شده اگر شرایط لازم برای نگهداری را نداشته باشد، موجب کاهش کیفیت آن می‌شود.

عرضه کنندگان برتر سبزی خشک صادراتی

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.