شرکت پخش انواع سبزی خشک با قیمت تولید

شرکت پخش انواع سبزی خشک با قیمت تولیدی در جاهای زیادی فعالیت می کنند و تعدادشان زیاد است وسبزی خشک را به هر جایی از کشور یا جهان ارسال می‌کنند .این شرکت‌ها به صورت مستقیم  از تولیدکنندگان خرید می‌کنند و این محصولات را با قیمتهای بسیار مناسب و کیفیت بالا به بازار ها عرضه می نمایند.شرکت پخش سبزی خشک با قیمت تولید بهترین محصولات را تحت شرایطی مطلوب مانندارائه محصولی تازه و مرغوب ،ارائه محصول در مقدارهای مختلف در بسته بندیهای بهداشتی ،قیمت مناسب به مشتریان عرضه میکند.

تهیه سبزی خشک

در آن زمان مردم به علت نداشتن امکانات کافی و پرمشغله نبودن ،سبزی را خودشان خشک می کردند البته این مقدار بسیار محدود بود و برای مصارف خانگی و پخت وپز شخصی استفاده می کردند. اما امروزه دیگر  مردم دیگر فرصت کافی برای تهیه و تمیز کردن سبزی را ندارند به همین علت کارخانه هایی به وجود آمد که سبزیجات تازه را خریداری نموده و خود عمل فرآوری را انجام می دهند به طوری که در هر فصلی سبزیجات خشک با تناژ های بسیار بالا و خیلی تمیز و بهداشتی به راحتی در دسترس مردم می باشد.

در روش صنعتی سبزی تازه را در تناژ بالا تهیه کرده و بعد از چند بار شستشوی کامل و میکروب کشی آن را در بسته های ۱۰۰ تا ۱۸۰ گرمی یا به صورت فله در کیسه های ۱۵ تا ۳۰ کیلویی به فروشگاه ها و مراکز فروش ارائه می دهند باید به یک سری نکات که روی بسته بندی ها درج شده دقت نمود
۱-وزن سبزی
۲-تاریخ تولید
۳-انقضا
۴-سیب سلامت
۵-نوع سبزی
بدین ترتیب با توجه به موارد نام برده شده مشتریان از سلامت سبزی آگاهی پیدا می کنند در این صورت می توانند خرید مطمئنی را انجام دهند.

فروش عمده سبزی آماده

فروش عمده سبزی آماده

مراکز فروش سبزی خشک در سراسر کشور فروش عمده سبزی آماده را به عهده دارند.خریداران با مراجعه حضوری می توانند این محصول را به صورت عمده دریافت نمایند.
روش های دیگری هم برای خرید وجود دارد مشتریان می توانند به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند خرید خود را انجام دهند.
شرکت بازرگانی سبز آراد این امکان را فراهم نموده تا خریداران و مصرف‌کنندگان این محصول بتوانند بدون واسطه و مستقیم در هر تناژ و حجمی خریداری کنند و برای این امر کافیست با مشاورین فروش ما در تماس باشند تا از موجودی و کیفیت قیمت انواع سبزی خشک اطلاع پیداکنند

سبزیجات معطر و نقش آن در پاکسازی کبد و هضم غذا

سبزیجات معطر و نقش آن در پاکسازی کبد و هضم غذا

 

آویشن ،ریحان، جعفری، گنجاندن آنها در برنامه غذایی باعث پاکسازی کبد و کمک به هضم غذا میکند.
سبزیجات دارای کالری پایین بوده و تاثیری در تعادل انرژی بدن نخواهد داشت .سبزیجات معطر به علت طعم خاصی که دارند می‌توان به جای نمک از آن استفاده کرد و این باعث می شود که تمایل  فرد به مصرف نمک کاهش پیدا کند.
سبزیجات معطر منبع غنی کلروفیل بوده یعنی ترکیب آنتی اکسیدانی بالایی دارند که از بروز بیماری های قلبی و سرطان پیشگیری میکند.

سبزیجات معطر سرشار از ویتامین K هستند که در انعقاد خون موثر بوده و به تثبیت استخوان ها در بدن کمک می کنند.

خشک کردن سبزیجات در محیط خشک و تاریک و در دمای ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتیگراد صورت می گیرد تا کاملا خشک شوند سبزیجات را در فر  با دمای ۸۰ درجه سانتی‌گراد به مدت چهار ساعت  خشک می کنند اما درب فر بایدباز باشد.

در انجماد ،پس از شستن و خرد کردن سبزیجات می توانید آنها را در قالب های کوچک یخ ریخته و از این طریق یخ های معطر به دست آورید که در انواع نوشیدنی ها کاربرد دارند.

معطر کردن روغن ،سبزی را در شیشه تمیز و خشک به همراه روغن بریزید و در جای خنک نگهداری کنید، البته طی ۱۵ روز این روغن مصرف شود
معطر کردن نمک، مقداری نمک را با سبزیجات معطر و خشک دلخواه تان مخلوط کنید تا از طعم آن لذت ببرید.

 استفاده از سبزی خشک

 استفاده از سبزی خشک

خیلی از مواد غذایی که ما استفاده میکنیم ممکن است دارای مضراتی باشد که سبب ایجاد مشکلات متابولیسمی و افزایش مواد زائد در بدن شود.سبزیجات به علت ماهیت گیاهی و قلیایی که دارند همراه کربوهیدراتهای ساده وقتی وارد بدن می‌شوند وارد یک پروژه سوخت و ساز شده و در بدن ذخیره نمی شود، مثل خوردن نبات که خیلی از افراد تمایل دارند بعد از غذا باید مصرف کنند، اما نکته منفی در مورد استفاده از نبات این است که این شیرین کننده جزو کربوهیدرات های ساده بود ه و مصرف روزانه آن می تواند باعث اضافه وزن شود .بهتر است نبات ها را به صورت طعم دار شده با سبزیجات خشک استفاده کنید تا کربوهیدرات در بدن ذخیره نشود.

اگر جزو افرادی هستید که تمایل زیادی به مواد سرخ کردنی دارید سعی کنید آن را با سبزیجات خشک در کنار عطر و طعم دلپذیری که به غذا می دهد مصرف کنید ،تا حد زیادی مواد اکسیدانی موجود در آن را کاهش دهد

سبزیجات خشک به دلیل تعدیل فعالیت سیستم ایمنی سبب کاهش التهاب در بدن شده که این موضوع سبب کاهش آسیب های وارده به بافت ها و سلول های بدن ‌میشود.

سبزیجات خشک به دلیل ماهیت گیاهی بودن سبب کاهش آسیب  اسیدیته خون می گردد، بنابراین مصرف لبنیات با سبزیجات دارای مزیت است زیرا مانع رسوب کلسیم بر روی بافت نرم بدن و اندام هایی مثل کلیه و کبد می شود و مانع ایجاد اسیدیته در خون شده ،بنابراین از اثرات سوء در لبنیات تا حد زیادی کاهش می دهد

برتری سبزی خشک نسبت به سبزی تازه

برتری سبزی خشک نسبت به سبزی تازه

استفاده از سبزی خشک  نسبت به سبزی تازه بیشتر توصیه می گردد به چند دلیل اشاره می کنیم،

تنوع سبزی خشک نسبت به سبزی تازه بیشتر است و شما در تمام فصول می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

سبزی خشک نسبت به تازه ماندگاری بیشتری دارد زیرا هم خشک است و هم قسمت اضافی سبزی حذف گردیده است.

سبزی خشک راحت در دسترس است در هر زمانی که بخواهید می توانید از فروشگاه خریداری کنید.

سهولت استفاده ،یکی دیگر از مزایای استفاده از سبزی خشک بوده و دیگر لازم نیست نگران وقت و تمیز کردن سبزی برای استفاده باشید.

سبزی های خشک دارای قیمت مناسب تری می باشند و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

یادتان باشد برای استفاده از سبزی های خشک در غذاهای مختلف بهتر است به اندازه مصرف خود جدا کنید و پس از آن به مدت ۱۵ دقیقه سبزی ها را در آب قرار دهید تا به خوبی خیس خورده و آماده مصرف شود.

برای استفاده از سبزی خشک در غذاهای مختلف شما می توانید با توجه به مقداری که می‌خواهید مصرف کنید بر اساس تجربه و سلیقه خود ،اما یادتان باشد که بر اساس استاندارد ،میزان مصرف سبزیجات خشک برای هر نفر ۷ تا ۸ گرم می باشد البته در غذاهای مختلف مقدار آن فرق می‌کند و همه چیز به سلیقه شما در پخت و پز بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.