شرکت فروش جعفری خشک شده

شرکت جعفری خشک شده آماده فروش این محصول به صورت عمده ای،فله ای و بسته‌بندی در حجم های مختلف میباشد .سبزی جعفری را کشاورزان پس از برداشت، بخشی از آن را به میادین میوه و تره بار انتقال می دهند تا به صورت تازه به فروش برسد. بخش دیگر را به کارخانجات تولید سبزیجات خشک انتقال می دهند تا پس از فرآوری به بازار عرضه نمایند.

شرکت فروش جعفری خشک این محصول را به صورت مستقیم و یا بدون واسطه از طریق وب سایت اینترنتی بعد از ثبت سفارش خریداران در اسرع وقت با قیمت مناسب به آنان ارسال می نمایند.

همه چیز در باره جعفری

همه چیز در باره جعفری

گیاه جعفری در بین یونانیان از محبوبیت خاصی برخوردار است این گیاه ابتدا در ایتالیا ،الجزایر و تونس و دریای مدیترانه یافت شد و بیش از دو هزار سال است که توسط بشر در نواحی دیگر کشت می شود.در غذاهای مدیترانه‌ای و اروپایی از برگ و ریشه آن استفاده می کنند. این گیاه نسبتاً گرمسیری است نیاز به رطوبت و نور کافی خورشید دارد.

جعفری را میتوان در تمام فصول در بازار یافت. این سبزی ارزان یک گیاه مغذی است دارای ویتامین های فراوان و آنتی اکسیدان هایی می باشد مواد مغذی در جعفری عبارتند از ویتامین Aویتامین Bویتامین c ویتامین Kویتامین E،کلسیم ،آهن ،منیزیم ،منگنز، فسفر، پتاسیم ،روی و مس ،جعفری حاوی کربوهیدرات چربی و پروتئین است.

جعفری خام مواد مغذی بیشتری نسبت به جعفری و خشک دارد. همچنین می‌توان از جعفری در انواع سوپ مانند سوپ گوجه فرنگی و همچنین برای طعم دار کردن ساندویچ ،سالاد ،انواع سس و آب میوه استفاده کرد.

بهترین مراکز فروش جعفری خشک

بهترین مراکز فروش جعفری خشک

اگر قصد خرید جعفری خشک کرده را دارید به شما پیشنهاد می کنیم این خرید را از مجموعه سبز آراد انجام دهید این مرکز به عنوان بهترین مراکز فروش جعفری خشک شده با کیفیت ترین سبزیجات خشک وجعفری خشک را با مناسبترین قیمت به شما تقدیم می کند. تا فرصت از دست نرفته می‌توانید از تخفیفات ویژه ای که مرکز ما برای شما در نظر گرفته است بهره مند شوید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.