سفارش سبزی گشنیز خشک

یکی از سبزی های پرطرفدار در ایران گشنیز است. این گیاه به صورت ساقه های بسیار بلند که گاهی تا یک متر نیز می رسد. بیشتر در مناطق اقلید فارس و دماوند همدان برداشت می شود. همانند دیگر سبزی ها نیز دارای خاصیت های متفاوت است و می توان آن را به صورت تازه و یا خشک شده مورد استفاده قرار داد .سفارش سبزی گشنیز خشک که به عنوان طعم دهنده و بعضی مواقع به عنوان ادویه در غذا به کار می‌رود باعث رونق خرید این محصول شده است.

سفارش سبزی گشنیز خشک

نکات مهم خرید سبزی گشنیز خشک

نکات مهم خرید سبزی گشنیز خشک

بهتر است که در هنگام خرید گیشنیز به این نکته توجه کنید که گیشنیز ها همگی سبز و یکدست باشند .از خرید گیشنیز هایی که دارای رنگ زرد هستند، صرف نظر کنید. همچنین برخی از آن ها به دلیل رسیدگی بیش از حد به رنگ قهوه‌ای در آمده اند، آنها نیز دارای خاصیت زیادی نیستند .

گشنیز را همانند سایر سبزی ها میتوان خشک کرد و از آن در فصل هایی که این گیاه نمی روید ،استفاده نمود. معمولاً برای خشک کردن سبزی گشنیز باید آنها را ابتدا را پاک کرد و سپس تمیز شست و آنها را بر روی یک پارچه در سایه خشک نمود .این گونه خشک‌کردن ارگانیک باعث می‌شود تا خواص گشنیز در برگ های آن بماند .

هرچند که بیشتر کارخانه ها با روش های جدید اقدام به خشک کردن انواع سبزی ها و گشنیز کردند و آن را در در بسته بندی های بهداشتی و در گرم های متفاوت به بازار عرضه می کنند. بسیاری از شرکت ها به سفارش گشنیز خشک می پردازند. آنها را به صورت بسته بندی های مناسب به کشورهای دیگر صادر کنند .

به خصوص کشورهای عربی خواهان گشنیز هستند. به دلیل اینکه آب و هوای ایران مناسب است و این باعث می شود تا این گیاه در آن رشد کند .نزدیک بودن ایران به کشورهای عربی باعث می شود ،معمولاً این کشورها سبزی گشنیز خشک را بیشتر از ایران تهیه کنند. همچنین در بسیاری از غذاها می توان از سبزی خشک گشنیز استفاده کرد .بیشتر در کنار غذاهای دریایی کاربرد دارد، به دلیل عطر و بوی مناسبی که دارد بوی زهم ماهی را میگیرد.

خرید گشنیز به صورت مستقیم

خرید گشنیز به صورت مستقیم

برای خرید گشنیز خشک می توانید به عطاری ها مراجعه کنید .معمولاً عطاری ها به صورت فله گشنیز خشک را به مصرف کنندگان عرضه می کند. همچنین می‌توانید گشنیز را به صورت بسته بندی در فروشگاه های معتبر خریداری کنید. معمولاً قیمت گشنیز خشک فله از نوع بسته بندی آن ارزانتر است. اما باید بدانید که نوع بسته بندی گشنیز از لحاظ بهداشتی خیلی بهتر است، زیرا که گرد و غبار و حشرات بر روی آن نمی نشینند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.