تولید کننده شوید خشک بسته بندی مرغوب

تولید کننده شوید خشک بسته بندی مرغوب بهترین شوید را بعد از تهیه کردن و شستشو دادن و ضدعفونی کردن به طوری که هیچ گل ولایی باقی نماند در دستگاه‌های خشک کن قرار می دهد تا حسابی خشک شود و رطوبتی نداشته باشد.این محصول در
پخت غذاهای ایرانی کاربرد زیادی دارد و دارای خواص بی نظیری است و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است شوید حاوی مقداری زیادی ویتامین و آنتی اکسیدان بوده و برای درمان بیماریها مفید است تولید کننده شوید خشک بسته بندی مرغوب این محصول را با کیفیت ایده آل با حفظ خواص آن با قیمتی مناسب روانه بازار می کند تا مشتریان بتوانند از این محصول ارزشمند و بهداشتی در تمام فصول سال بهره ببرند.

فروش شوید خشک در بازار ایران

فروش شوید خشک در بازار ایران

شوید یکی از سبزی های بسیار پرخاصیت می باشد که در غذای ایرانیان بسیار پرکاربرد است این گیاه جز دسته گیاهان معطر به شمار می‌رود که در انواع و اقسام غذاها و طعم دادن به آنها به کار می‌رود .فروش شوید خشک در بسیاری از شهرها به روش های مختلفی صورت می گیرد. بزرگترین تولیدکنندگان شوید خود در شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان، شیراز، هستند که به دلیل تقاضای بالای مشتریان بازار بسیار پر رونقی دارد.

شرکت بسته بندی انواع سبزی خشک

شرکت بسته بندی انواع سبزی خشک

کیفیت بالای سبزی خشک بسیار دارای اهمیت است اما از آن مهمتر کیفیت بسته بندی های این محصول است زیرا هرچقدر سبزی های خشک با کیفیت و مرغوبیت بالاباشدولی از بسته‌بندی‌های خوبی برخوردار نباشد استحکام کافی را نداشته، حین بارگیری و تخلیه بار و یا هنگام خرید مشتری از فروشگاه و حمل آن تا خانه ممکن است آسیب ببیند و این یعنی به مشتری خسارت وارد شده است.

شرکت های معروف و شناخته شده ای وجود دارند که حاضرند با میزان مبلغی که دریافت می کنند انواع سبزی خشک را با توجه به نوع آن و مقدار های معمول مصرفی، بسته بندی کنند.

بسته بندی کردن سبزیجات خشک هنگام صادر کردن بسیار اهمیت دارد.زیرا این محصولات هنگام حمل و نقل آسیب می بیند بعضی از شرکت ها نه تنها خود تولید کننده سبزی خشک هستند بلکه به علت داشتن دستگاه های بسته بندی پیشرفته و مدرن خود نیز کار بسته بندی شدن را انجام می دهند.

این بسته بندی معمولاً از جنس نایلون بوده و در اندازه های مختلف۳۰و۵۰و۸۰و۱۰۰ گرمی طرفدارانی دارد به همین علت نسبت به دیگر بسته‌بندی ها بیشتر تولید می شود.

مهم ترین ویژگی های شوید خشک شده مرغوب

مهم ترین ویژگی های شوید خشک شده مرغوب

شوید خشک شده به دو صورت خانگی و صنعتی در شهرهای مختلف ایران توسط مغازه ها و فروشندگان عرضه می شود مهمترین ویژگی های شوید خشک مرغوب عبارتند از اینکه
شوید ها نباید به هم چسبیده باشند و شاخه ها و خوشه های آن جدا از هم باشند.
شوید خشک هیچ گونه گل و خاکی نداشته باشد.
رنگ شویدها باید کاملاً سبزرنگ باشند نباید سیاه شده باشد.
شوید خشک مرغوب عطر و بوی بسیار مطبوعی دارد.
در شهرهای مختلف ایران انواع شوید خشک با توجه به کیفیت آن دسته بندی می شود
شوید خشک نرم که در سایه خشک شده
شوید خشک نرم با دستگاه خشک شده
شوید خشک نرم و بدون خاک
شوید پفکی که در سایه خشک شده یا با دستگاه خشک کن

خرید شوید خشک سبز با قیمت مناسب

خرید شوید خشک سبز با قیمت مناسب

خریداران ،خرید شوید خشک سبز با قیمت مناسب را می توانند با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز عرضه انواع مختلف سبزی خشک انجام دهند امروزه کشور ما از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی می باشد که یکی از آنها بالا رفتن قیمت‌ها است که در این میان قیمت شوید خشک و سبزی های خشک از این تغییر و تحولات و افزایش قیمت‌ها در امان نمانده است و این محصولات هر سال افزایش چشمگیری داشته است

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور وجود داشته باشد که انواع محصولات غذایی خوراکی و بهداشتی و غیره را به صورت آنلاین به فروش می رساند شوید های خشک را به راحتی می توان از طریق آنها خریداری نمود.

شوید گیاهی سوزنی است.کاشت شوید بسیار راحت است و در مناطق بسیاری رشد میکند.شوید خشک از آن دسته از سبزی هایی است که مصرف ان به صورت سبزی خشک شده بیشتر است.و در هر خانه ای پیدا می شود

ما به رسم قدیمی آن را در کنار پلو مصرف می کنیم.تازگی ها هم بعضی ها آن را به جای نعنا با ماست مخلوط می کنند شوید خشک از نظر طب سنتی طبع گرمی دارد و دارای روغن های فرار می باشد،آهن زیادی دارد،دارای ویتامین B6 است،منبع بسیار خوب کلسیم است.

در ضمن اضافه کردن کمی شوید در هنگام پختن گوشت باعث تسریع پخت می شود و هضم گوشت در بدن را آسانتر می کند.

شوید خشک با افزایش  ترشح انسولین باعث کاهش قند خون می شود .

فروش سبزی خشک فله ای

فروش سبزی خشک فله ای

فروشگاه های عرضه کننده انواع خشکبار به عنوان مرکز فروش سبزی خشک شوید فله ای هستند که این محصول و دیگر سبزی های خشک از جمله نعنا ،اسفناج، گشنیز و غیره را به فروش می رسانند.خریداران می‌توانند از طریق نمایندگی و فروشگاه ها ،انواع مختلف سبزیجات خشک شده از جمله شوید خشک را به صورت فله ای خریداری نمایند عطاری ها هم می توانند مرکز فروش سبزی خشک باشد.

برای مشتریانی که توانایی خرید حضوری ندارندامکان دریافت نمونه از سبزیجات ما در شرکت سبز آراد وجود دارد شما می توانید در حد ۱۰۰ گرم به بالانیز برای مشاهده کیفیت سبزیجات ما ،سفارش دهید تا از طریق پست برای شما ارسال گردد .توجه داشته باشید طبق عرف بازار هزینه نمونه و حمل بار بر عهده خود مشتری است .

توجه داشته باشید ارسال بار به سراسر کشور جهت بارهای یک کیلو از طریق بار بری و یا اتو بوس انجام میشود. هزینه بار بری در ازای هر ۵۰ کیلو بسیار جزیی بوده و بین دو تا سه روز ماکزیمم سبزی خشک به شعبه بار بری شهر شما خواهد رسید .که بعد از رسیدن بار از باربری با شما تماس گرفته و آدرس را به شما می دهند.

در صورت درخواست شما می توانیم از طریق اتوبوس بار را  برای شما ارسال کنیم.هزینه اتوبوس بیشتر از باربری است.

در بازار دو نوع سبزی خشک وجود دارد .

۱-سبزی خشک پایه

۲- سبزی خشک ترکیبی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.