تولید سبزی خشک به قیمت استثنایی

تولید سبزی خشک امروزه رونق فراوانی پیدا کرده زیرا نوع زندگی مردم تغییر کرده است به طوری که کمتر کسی فرصت خشک کردن این محصول را در منزل دارد.

فعالان و تولید کنندگان زیادی در این عرصه پا به میدان نهاده اند و با تاسیس کارگاه و کارخانه سبزی خشک این محصولات را بعد از خرید از کشاورز پاک و شستشو می کنند. در مرحله بعد آب آن را توسط آبکش های مخصوص گرفته و توسط دستگاه های مکانیزه خشک می نمایند.

 زمانی که خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد، مشتریان می توانند به صورت استثنایی این محصول را تهیه نمایند. خرید غیر حضوری سبزی خشک از هزینه های اضافی جلوگیری نموده و ارسال بار در سریع‌ ترین زمان ممکن صورت میگیرد.

 بازرگانی ما با تولیدات خود را به صورت فروش اینترنتی از طریق سایت عرضه می دارد. تجاری که خواهان خرید سبزی خشک با قیمت استثنایی هستند می توانند از طریق اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایند. از این طریق کارشناسان ما در اولین فرصت مشاوره های لازم به صورت کاملا رایگان  خدمتتان ارائه در خرید محصول به شما کمک نمایند.

شرکت ما  بیش از بیست نوع سبزیجات تکی و ترکیبی را تولید می کند. ما با توجه به خواسته شما کیفیت درجه یک و دو را از هر نوعی که بخواهید با قیمت مناسب ، بدون واسطه و در سریع ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار می دهیم.

 آشنایی با بهترین سبزی خشک شده برای صادرات 

 آشنایی با بهترین سبزی خشک شده برای صادرات 

در کشور ما در فصل هایی از سال به علت نوع آب و هوا در بسیاری از مناطق سبزی تازه کمیاب است. برای این که مردم بتوانند در همه فصول  به راحتی به سبزی دسترسی داشته باشند اقدام به تولید سبزی خشک نموده اند.

 در اثر ماشینی شدن زندگی مردم و اهمیت سرعت در کارها لازم گردید تا خشک کردن سبزیجات به شیوه صنعتی جایگزین نوع سنتی آن شود. در صادرات، همیشه از بهترین نوع سبزیجات استفاده می گردد. سبزیجات تازه را بعد از شستشو و ضدعفونی کردن خشک و فرآوری می نمایند.

 این محصولات برای صادرات باید پروانه بهداشتی داشته باشید زیرا گمرک بسیاری از کشورها قوانین سخت گیرانه ای  دارند و باید استانداردهای لازم برای کشت این محصولات رعایت گردد.

 سبزیجات این توانایی را دارند که مواد غذایی را از زمین جذب می کنند. پس باید خاک زمین غنی باشد. هرچه قدر سبزیجات ریشه ای باشد به  کود و فسفات بیشتر نیاز دارند. پس برای داشتن سبزیجات مرغوب احتیاج به کود های ارگانیک ، شیمیایی و دامی است تا خاک تقویت شود.

این عمل باعث وجود ماده آلی در خاک می شود از طرفی در از بین بردن بیماری های قارچی و میکروبی موثر است. آبیاری سبزیجات از آب چاه یا قنات بسیار اهمیت دارد زیرا اگر از طریق آب فاضلاب صورت گیرد می تواند خطرات سرطان زایی و بیماری های جدی را در مصرف کنندگان افزایش دهد.

در بازرگانی سبز را تا حد امکان سعی می شود همه موارد بهداشتی محصول رعایت شود. سبزیجات خشک بعد از بوجاری به صورت فله و بسته بندی در حجم های متغیر روانه بازار داخلی و خارجی می گردد. 

نوع بسته بندی محصولات اهمیت زیادی  دارد زیرا باعث سود بیشتر می گردد که ارزش افزوده خوبی را به دنبال خواهد داشت. 

 مهمترین خواص شگفت انگیز ریحان خشک

 مهمترین خواص شگفت انگیز ریحان خشک

 سلامت قلب 

بهبود علائم سرماخوردگی

 بهبود بیماری های تنفسی 

کاهش قندخون 

بهبود بیماری های گوارشی 

تامین آهن بدن

 سم زدایی بدن 

مقابله با نفخ و ترش کردن معده

مقابله با گرفتگی عضلات

تولید مستقیم سبزی خشک با قیمت استثنایی 

تولید مستقیم سبزی خشک با قیمت استثنایی 

عرضه مستقیم سبزی خشک با قیمت استثنایی در مجموعه ما صورت می گیرد. انواع سبزی خشک تکی شامل  ترخون، تره، گشنیز، شنبلیله، شوید، مرزه، نعنا است.

سبزیجات ترکیبی شامل سبزی خشک قورمه، پلو، کوکو، قلیه ماهی، کوفته، دلمه و سبزیجات معطر می باشد. ما در این مجموعه سبزآراد  تولید کننده و پخش کننده این محصولات با کیفیت و قیمت عالی ، بدون چوب، ساقه و شسته شده است. کارشناسان ما در ۲۴ ساعت شبانه روز مشاوره های لازم به صورت رایگان به مشتریان عزیز می دهند . شما به راحتی می توانید از طریق  پیام در واتساپ یا پر کردن فرم درخواست خود را ثبت نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.