توزیع مستقیم تره خشک بسته بندی

 

توزیع مستقیم تره خشک بسته بندی باعث شده که با حذف واسطه‌ها و دلال‌ها مصرف کنندگان بتوانند به شکل مستقیم با تولیدکننده در  ارتباط باشند و به این طریق هزینه خرید آن کاهش می یابد.

تره نوعی سبزی با برگ های باریک و دراز است که در انواع غذاهای ایرانی استفاده می شود و حتی در طب سنتی هم کاربرد دارد و می توان از خشک شده این محصول استفاده کرد.

توزیع مستقیم تره خشک بسته بندی و سبزیجات خشک در مراکز پخش این محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بسته بندی های بهداشتی با وزنهای متغیر این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

مزیت  های توزیع مستقیم و بی واسطه تره خشک

مزیت  های توزیع مستقیم و بی واسطه تره خشک

مزیت خرید تره خشک ارزان بودن قیمت آن ،همراه با کیفیت بالاست که رضایت مشتریان را در پی دارد.
مزیت خرید تره خشک صادراتی این است که آن را در بسته بندی های بهداشتی و پلمپ شده قرار میدهند حتی مشخصات و تاریخ تولید و انقضای آن درج شده است
مزیت خرید‌ تره خشک بی واسطه از طریق اینترنتی باعث می شود که هر وقت خریداران از محصول خود تحت هر شرایطی راضی نباشند می توانند محصول تره خشک را باز گردانند.

مزیت توزیع مستقیم سبزی خشک و تره خشک به صورت عمده به شکل بسته بندی و یا فله ای این است که عرضه کننده هر نوع فرآورده ای را که بخواهید در اختیار شما می گذارد.از طرف دیگر با قیمت های بسیار مناسب ارائه می شود که بازرگانان می توانند آن را از بهترین مرجع پخش این محصولات تهیه کنند.

مجموعه سبز آراد با اعتماد سازی که انجام داده امکان خرید غیرحضوری را برای متقاضیان فراهم نموده تا بتوانند انواع سبزی خشک مانند تره کوهی و محلی را بدون حضور خوداز طریق اینترنت در هر کجای ایران سفارش دهند تا مشاورین ما آنها را راهنمایی کرده و محصول را ارسال کنند.

چگونه سبزی تره را خشک کنیم

چگونه سبزی تره را خشک کنیم

برای خشک کردن تره خیلی زمان زیادی صرف می شود چون یکی از سبزیهای مهم و پر مصرف در انواع غذاها مانند سبزی کوکو، آش و پلو ،است بهتر است تره را اول خرد کرده بعد خشک کنید .برای اینکه نتیجه بهترو سریعتر از خشک کردن تره بگیرید، آن را به صورت دستی پاک کنید و بشویید باحوصله خرد کرده بعد خشک کنید .بهتر است در هنگام خشک کردن روزنامه نیندازید زیرا غیر بهداشتی و سربی است.

سبزی تازه ۵۰ گرم سبزی خشک میدهد اگر سبزی در سایه خشک شود رنگ بهتری دارد اما اگر در زیر نور مستقیم آفتاب خشک شود رنگ آن زرد می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.