بازار فروش شنبلیله خشک شده

شنبلیله خشک شده جهت استفاده در انواع غذاها و دمنوش ها کاربرد دارد. شاخ و برگ گیاه شنبلیله دارای فواید فوق ‌العاده‌ای دارد که برای سلامتی بدن بسیار مفید است. خواص متعدد آن یک جز اصلی در آشپزی هند و خاورمیانه است و دارای سابقه طولانی در استفاده طب سنتی دارد.

بازار شنبلیله خشک همواره داغ و پر رونق است و سبب افزایش میزان عرضه و تقاضا گشته بنابراین به دنبال آن سود و در آمد بسیاری نصیب هر دو طرف معامله میگردد.

بازار فروش شنبلیله خشک شده

شنبلیله خشک شده چه خاصیتی دارد؟

شنبلیله خشک شده چه خاصیتی دارد؟

شنبلیله خشک شده دارای خاصیت های زیادی از جمله: ضد التهاب، یبوست، بیماری های کلیوی، برطرف کننده اختلالات خوردن، درمان ناراحتی شکمی، درمان فشارهای سینوسی، افزایش تحریک جنسی در مردان، درمان ذات الریه، درمان وخلاص شدن از عفونت،درمان گرفتگی واحتقان بینی، درمان بی خوابی، بهبود کیفیت و کمیت شیر مادران می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد مبتلا قرار می گیرد.

شنبلیله سرشار از فسفر، آهن، منیزیم و منگنز می باشد و دارای انواع ویتامین ها مانند b ،a، ،c می باشد.

این محصول خواص بسیار زیادی از جمله: درمان ورم لوزه، درمان جوش های سرسیاه، درمان مسمومیت های غذایی، درمان آرتروز، تقویت سلامت قلب، بهبود تنفس، جهت مبارزه با سرما خوردگی، درمان نقرس، تقویت سیستم ایمنی، کاهش میزان کلسترول خون، درمان زخم ها مثل زخم دهان، بهبود سیستم گوارشی، کاهش تب و بسیاری خواص دیگر که نشان دهنده تاثیرات قرار دادن شنبلیله به صورت خشک و تازه در رژیم غذایی می باشد.

دانه های شنبلیله طعم تلخی دارند و طعم آن شبیه کرفس یا شکر سوخته است.که همین باعث شده از آن در طب سنتی استفاده های زیادی شود که علاقه مندان زیادی را به خود جذب نموده است.

از شنبلیله برای تهیه ادویه ها و نیز به عنوان طعم دهنده در شربت ها، غذاها، نوشیدنی ها و تنباکو نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شنبلیله خشک شده یکی از سبزیجات معطر در قرمه سبزی می باشد.

عرضه شنبلیله خشک بدون واسطه

عرضه شنبلیله خشک بدون واسطه

امروزه عرضه شنبلیله خشک بسته بندی شده به صورت بدون واسطه و مستقیم یا به صورت فله یکی از گیاهان پر کاربرد دربین غذا ها محسوب می شود که در انواع برندهای مختلف با بهترین و مطلوب ترین نوع کیفیت و قیمت مناسب در بازار عرضه می شود.

همچنین فروش شنبلیله خشک بسته بندی عمده به روش مستقیم و بدون واسطه یکی از راه کارهای اصلی فروش محصول به شمار آمده که موجب افزایش تولیدات بیشتر آن و نیز بالا بردن سطح کیفیت محصول گردیده که از جنبه غذایی، دارویی و صادراتی بالایی برخوردار می باشد.

شنبلیله خشک شده را می توان از خرده فروشان ومغازه های معتبر خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.