نمایندگی عرضه شنبلیله خشک بسته بندی

نمایندگی عرضه شنبلیله خشک بسته بندی این محصول با کیفیت را در حجمهای متغیر و بسته بندی شده در سایزهای گوناگون به صورت کاملا تمیز و با کیفیت با ماندگاری بالا به بازار عرضه و با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد.شنبلیله خشک یکی از سبزی های بسیار پر کاربرد است که در آشپزی در پخت انواع غذاها از آن به عنوان بهترین نمونه از سبزیجات استفاده می کنند.

این محصولات به روش سنتی و یا صنعتی تولید و خشک می گردند امروزه نوع صنعتی از فراوانی بیشتری برخوردار است زیرا مردم بسیار پر مشغله هستند و فرصت کافی برای خرید و پاک کردن این محصول ندارنداز طرفی به علت فضای کم آپارتمان جایی برای خشک کردن سبزیجات وجود ندارد به همین علت نمایندگی عرضه شنبلیله خشک بسته بندی این محصول را از طریق بسته بندی های بهداشتی به بازار عرضه می کند عطر و طعم این گیاه غذا را فوق العاده خوش عطر و خوش طعم میکند.

نمایدگی عرضه شنبلیله خشک این محصول را درحجمها و اندازه های مختلف طبق نیاز مشتریان به فروش می رساند و امکان خرید مستقیم و بدون واسطه را برای آنها به وجود آورده است تولید شنبلیله خشک توسط واحد تولیدکننده با رعایت تمام نکات بهداشتی و استانداردهای لازم باعث کیفیت بالای این محصول شده است.

لذا خریداران می توانند باپر کردن فرم ثبت سفارش اینترنتی در شرکت ما خرید خود را به صورت غیر حضوری و بی واسطه انجام دهند مشتریان از اینطریق علاوه بر صرفه جوئی در زمان و هزینه رفت و آمد به راحتی می‌توانند با مشاورین ما ارتباط برقرار کنند تا آن ها تجربیات خود را در مورد خرید محصولات سبزی خشک ارائه دهند و از این طریق خرید بسیار خوبی را تجربه کنند.

باید ها و نباید های خرید شنبلیله خشک بسته بندی

باید ها و نباید های خرید شنبلیله خشک بسته بندی

برای خرید شنبلیله خشک باید سبزی هایی را خریداری کنید که طبق فرآیند طبیعی خشک شده باشد و دارای خصوصیات زیر باشد

رنگ آنها سبز روشن بوده و از بوی بسیار بالایی برخوردار باشد

کاملاً خشک و دارای ماندگاری بالا باشد

و زمان تولید و انقضا داشته باشد

سلفونهای بسته بندی از جنس با کیفیت و ضد رطوبت باشد

این محصولات کاملا خشک و تازه وخوش عطر است.

لازم به ذکر است از خرید سبزی به رنگ تیره اجتناب باید کرد زیرا ممکن است آلوده باشد و سلامت مصرف کننده را به خطر اندازد شنبلیله خشکی که به فروش میرسدباید کاملا ارگانیک و سالم باشد هیچ گونه ناخالصی همچون برگ‌ها، چوب یا سنگ در خود نداشته باشد. برای درست کردن یک غذای خوشمزه مثل سبزی قورمه یک شنبلیله خشک خوش عطر و تازه بسیار غذا را خوش عطر و خوش طعم میکند شنبلیله خشک در بین مردم بسیار پر مصرف است بنابراین نهایت سعی خود را هنگام خرید شنبلیله با کیفیت با عطر و طعم دلپذیر انجام دهید.

همیشه خریداران توجه کنند که شنبلیله های باکیفیت از بهترین سبزیجات تهیه شده و ماندگاری بالایی دارد و بدون چوب و سنگ می باشند  این سبزیجات هر چقدر تازه تر باشد برای سلامتی بدن مفیدتر است و همه می‌توانند از آن نهایت استفاده را ببرند توزیع در تمام بازارها انجام می‌شود و همین امر باعث خرید آسان شده است.

توزیع کننده عمده شنبلیله خشک بسته بندی

توزیع کننده عمده شنبلیله خشک بسته بندی

توزیع کننده عمده شنبلیله خشک بسته بندی با ارتباط مستقیم بین فروشندگان و خریداران این محصول توانسته شرایط لازم را برای خرید محصولات سالم و تازه فراهم آورد با توجه به این که شنبلیله خشک در بسته بندی های مختلف در سایز ها و حجم های متغیر با توجه به نیاز مشتری صورت می گیرد و نوع سبزی به کار برده شده کاملا با کیفیت بالا و استاندارد هستند به همین دلیل فروش آنها بالاست.

شنبلیله های با کیفیت از مواد اولیه خوبی تشکیل شدند و ماندگاری بالایی هم دارند برای بدن بسیار مفید است و عموم می توانند از آن استفاده کنند توزیع این محصول در تمام بازارها انجام می شود و همین باعث شده تا شرایط خرید آسانتر شود همیشه  فروش این محصول به صورت عمده از نرخ پایین‌تری نسبت به نمونه های تکی و بسته بندی شده است نمایندگی شنبلیله خشک مجموعه سبزآراد به صورت مستقیم و غیر واسطه این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از طریق وب سایت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بنابراین خرید عمده این محصول برای تاجران و بازرگانان به دلیل حذف واسطه ها و کاهش هزینه های حمل و نقل بسته بندی بسیار به صرفه تر است معمولاً این بسته بندی ها طوری است که از محصول تا زمان مصرف به خوبی محافظت می کند.

بررسی کاربردهای شنبلیله خشک

بررسی کاربردهای شنبلیله خشک

شنبلیله خشک کاربردهای فراوانی دارد که به چند مورد اشاره می کنیم:

رفع کم خونی،از دست دادن اشتها ،شوره سر، اختلالات معده، بیماری‌های اختلال تنفسی، زخم دهان، گلودرد،دیابت و بی خوابی، شنبلیله در شیردهی مفید است .برای کاهش کلسترول و حفظ سلامت قلب و تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت از بدن در مقابل آنفولانزا و عفونت های مختلف مفید است بسیاری از فواید شنبلیله به علت وجود ساپونینو فیبر در آن است.همچنین برای درمان های گیاهی از آن استفاده می شود. دانه های آن حاوی یک ماده چسبنده به نام موکلیاژهستند که هنگام مخلوط شدن با آب موکلیاژ باز می شود و به عنوان یک ضماد ژله ای برای بافت های متورم کاربرد دارد.

شنبلیله حاوی انواع مختلفی مواد مغذی مواد مغذی شامل آهن، منیزیم، منگنز، و مس، ویتامین۶ B پروتئین و فیبر است. همچنین مواد مغذی مانند کولین ، موژنین،گیتوژنین،دیئوزنژین،نیگوژنین،نوتیدوگن ها است. شنبلیله حاوی مواد شیمیایی دیوسگنین و ایزوفلاون استروژنی است که شبیه به هورمون جنسی زنانه یعنی استروژن است از دست دادن استروژن باعث علائم یائسگی می شود مانند تغییرات خلقی، افسردگی، گرفتگی و درد های  عضلانی،

دانه های شنبلیله حاوی ۲۵ درصد کالکتومنان است که یک نوع فیبر محلول طبیعی است که به طور خاص با کاهش بیماری‌های قلبی عروقی ارتباط دارد شنبلیله به دلیل آنکه اکسیدان به مبارزه با رادیکال آزاد کمک می کند بر اساس طب چینی شنبلیله میتواند برای تحریک زایمان و کمک به هضم غذا استفاده شود. برای تسکین تب  و درد عضلانی مفید است شنبلیله به عنوان یک ادویه دربسیاری از فرهنگ ها مانند کرفس تلخ و شربت افرا استفاده میشود.

شنبلیله و افزایش تستوسترون

شنبلیله و افزایش تستوسترون

این ورزشکاران از مکمل های شنبلیله به عنوان روش های طبیعی برای افزایش سطح تستوسترون بدن استفاده می کنند تستوسترون نوعی هورمون جنسی مردانه است که بر عملکرد جنسی افزایش سطح انرژی بدن بهبود عملکرد شناختی استخوانها و بهبود خلق و خوی افراد تاثیر میگذارد میزان تستوسترون به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می یابد کاهش میزان تستوسترون احتمال ابتلا به چاقی و دیابت را افزایش می دهد

کمبود تستسترون در ۳۹درصد مردان بالای ۴۵ سال دیده می شود این مشکل اغلب با هورمون درمانی و استفاده از مکمل گیاهی شنبلیله رفع خواهد شد ترکیبات خاص ساپونین ها در شنبلیله وجود دارد که تستوسترون خون را افزایش میدهد مطالعات نشان داده که مصرف مکمل شنبلیله سطح تستوسترون را زیاد و کاهش میل جنسی را بهبود می بخشد .

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.