صادرات شوید خشک فله به عراق

صادرات شوید خشک فله به عراق به علت قیمت و کیفیت مناسب و فعالان زیادی را در این حوزه به خود اختصاص داده است. سبزی خشک ایران در بازارهای این کشورها و برخی از کشورهای اروپایی بسیار پرطرفدار است. انواع سبزیجات خشک برای تهیه سوپ ، آش ، سس،  دلمه ، ماست و خوراک های گوشتی هم به کار برده می شود. در کشور عراق آب و هوای مساعد برای کاشت سبزیجات تازه ندارند،

بنابراین خشک کردن سبزی کمک به ماندگاری طولانی مدت آن می کند. صادرات شوید خشک فله به عراق با کیفیت های درجه۱  و۲ صادر می گردد. کارخانجات تولیدی سبزیجات تازه را بعد از خریداری کاملاً شسته و ضدعفونی میکنند. بعد آب آن را گرفته و در دستگاه خشک می کنند.

باید بسیار دقت نمود که حتماً درجه ی رطوبت سبزیجات از بین ۵ تا ۷ درجه بیشتر نباشد، زیرا در مناطقی که شرجی است باعث فساد این محصول می گردد. ارسال بار حتما باید در بسته بندی های ضد رطوبت، مثل کیسه های کامپوزیت و یا گونی های ضد آب قرار گیرند.

صادرات سبزی خشک به عراق قوانین سختگیرانه ای ندارد و از فرآیند بسیار آسان تری نسبت به کشورهای اروپایی برخوردار است که تجارت با عراق تاکنون حاشیه سود قابل توجهی برای بازرگانان ایران به دنبال داشته است ،اما به دلیل نظام سیاسی فدرالی در این کشور یک سری اختیارات ویژه در قوانین تجاری بعضی استانها حکمفرما است که در صورت عدم اطلاع باید خسارت پرداخت شود.

۱۷ درصد از کل صادرات ایران به مقصد کشور عراق صورت می گیرد. در صادرات به عراق در قیمت گذاری کالاها های ارسالی باید دقت شود و باید کالاها ارزان تر از نمونه های آن در عراق باشد. نوع بسته بندی کالا مهم است و باید از سیستم های حمل و نقل مناسب استفاده شود.

فرصت صادرات  سبزی خشک به عراق

فرصت صادرات  سبزی خشک به عراق

 در سراسر دنیا در انواع غذاها از سبزی خشک استفاده می کنند. کیفیت سبزی خشک به عراق اول باید مورد تایید خودتان باشد بعد از راضی بودن تصمیم به صادرات آن بگیرید. شرکت سبز آراد تمامی نکات را برای صادرات سبزی خشک در نظر دارد تا با خشک کردن خاصیت آن از بین نرود. یادتان باشد که استاندارد بودن محصول و داشتن گواهینامه بهداشت برای کالای صادراتی بسیار پر اهمیت است.مطمئن باشید با خرید از این شرکت همیشه دارای سبزیجات خوش عطر و خوش طعم هستید .

شرایط صادرات شوید خشک به عراق

شرایط صادرات شوید خشک به عراق

شرایط صادرات شوید خشک به عراق باید از نظر قیمت به صرفه باشد زیرا هر چقدر کیفیت محصول شما بالا باشد اما اگر قیمت آن سطح توان مالی عمده مردم نباشد باعث ضرر می گردد. باید مطمئن شوید که سبزی خشک را با

قیمت مناسب به بازار ارائه کنید. ظاهر سبزیجات  خشک در فروش آنها تاثیر زیادی دارد. پس برای صادرات به عراق لازم است قیمت منصفانه و در سطح توقع عامه مردم باشد اما یک سری عوامل خارج از دسترس تاجران است و در قیمت محصول تاثیر گذار می باشد، که عبارتند از :

۱) قیمت دلار و ارز همیشه در تغییر است بنابراین با تغییر ارزش این واحد ارزی تمام معاملات تجاری تغییر می کند.

۲)صادرات سبزی خشک به عراق پرسود است چون عراق به علت آب و هوای خشک سبزی ندارد بنابراین تقاضا زیاد میباشد.

۳) در زمان صادرات شوید خشک به عراق اگر محصول شما کیفیت خوبی داشته باشد می توانید آن را با قیمت بیشتری نسبت به بقیه بفروشید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.