صادرات سبزی خشک ارگانیک

صادرات سبزی خشک ارگانیک به بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای همسایه همه روزه در حال انجام می باشد سبزی خشک موجب معطر و خوش طعم شدن غذا می شود. اگر بتوانیم برای تهیه غذا یا خوراکی از سبزی تازه استفاده کنیم بهتر است ،اما سبزی ارگانیک را می‌توان به روش‌های دیگر هم نگهداری کرد. روش معمول فریز کردن و خشک کردن سبزی است.

در فصل تابستان به وفور از سبزیجات مختلف وجود دارد که به راحتی می توان آنها را خریداری نموده و پاک کرد و سپس خشک نمود. مانند تره، شوید، شنبلیله، نعنا ،پونه، که در غذاها استفاده می شود.امروزه صادرات سبزی خشک ارگانیک بسیار رونق گرفته است و تمامی کشورهای همسایه برای خرید سبزیجات خشک ارگانیک اقدام نموده اند بیشترین کشور هایی که صارات سبزیجات خشک به آن صورت می گیردعبارتند از

عراق

دبی

ترکیه

پاکستان

هند

کانادا

آلمان

انگلیس

سبزیجات خشک به دلیل در دسترس بودن در تمامی فصول سال نسبت به تازه طرفداران زیادی داردکه تولیدی ها مقدار زیادی از آن را خریداری نموده ودر حجمهای زیاد خشک می کنند.

مجموعه معتبر سبزآرا د در زمینه صادرات سبزی خشک ارگانیک از زمانی که فعالیت خود را شروع نموده در بین مردم بسیار محبوب واقع شده است،مشتریان می‌توانند با ورود به وب سایت اینترنتی این محصول را از مشاورین ما با قیمت مناسب خریداری نمایند.

دلاریا نمک سبز

دلاریا نمک سبز

دلار یا درار در فارسی به آن نمک سبز نیز گفته می‌شود. مخلوطی است  از چندین سبزی معطر چوچاق ،خالواش و نعنا با مقداری نمک که در گیلان آن را به جای نمک با میوه های ترشی مثل گوجه سبز، پرتقال ترش ،سیب ترش، به خصوص خیار می خورند.

هنگامی که فصل گوجه سبز می رسد آن را در ظرف بزرگی شکسته وله می کنند، سپس دلاری را که درست کردند با آن مخلوط کرده و می خورند .در گویش محلی گیلان به آن آلوچه  دشکن می گویند که بسیار خوشمزه است .اگر سبزی های معطر مانند چوچاق یا خالواش در دسترس نبود از سبزی های معطر دیگری مانند گشنیز می توان استفاده کرد.

هنگامی که سبزی بینه یا نعنارا از ساقه های ضخیم آن جدا کردند آنها را خوب شسته سپس آب گیری می کنند سپس درون دستمال تمیز  قرار می‌دهند تا رطوبت آن کاملاً گرفته شود، سپس نعنا را با وسیله برقی آسیاب کرده یا در قدیم یک وسیله سنتی چوبی به شکل گرد یا مستطیل و با لبه خیلی کوتاه  بود که به آن نمک یاریا نم کار  می گفتند و یک سنگ بزرگ  که معمولا سیاه بود از این دو تا وسیله برای سابیدن سبزی و از جمله دلار و انار ترش استفاده می کردند.سپس نمک روی آن ریخته که شور شود تا بتوان به جای نمک از آن استفاده کرد .در مرحله آخر وقتی دلار آماده شد آن را درون شیشه ریخته در آن را محکم می بندند و در یخچال نگهداری می‌کنند.

 پرورش جعفری و خشک کردن آن جهت صادرات

 پرورش جعفری و خشک کردن آن جهت صادرات

شرایط پرورش سبزی تازه در اب و هوای خنک بهترین نتیجه را می دهد.جعفری یکی از سبزی هایی است که در منا طق معتدل در بهار و گاهی در پاییز رشد می کند.جعفری را در فاصله ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر روی یک ردیف می کارند . فاصله بین ردیف ها در کشت های مکانیزه ۲۵ سانتی متر است میوه های جعفری را از اول مرداد تا شهریور ماه ،ریشه ها را در آبان ماه و برگها را از اواسط خرداد تا اواسط آبان برداشت می کنند.

صادرات سبزی خشک شده درجه یک ایران، به کشورهایی مانند روسیه و کانادا انجام می شود سبزی های صادراتی ایران در بسته بندی های متفاوت در حجم های گوناگون عرضه می گردد. کشور ایران در صنعت کشاورزی یک تولید کننده بسیار توانمند است.انواع سبزیجات خشک نه تنها نیاز داخلی را تامین می کند بلکه به کشورهای اروپایی هم صادر می شود .سبزیجات خشک شده در گمرک جهانی با کد تعرفه شناخته می‌شود.

اسفناج ،مرزه، جعفری، نعنا ،پیازچه ،گشنیز ،ریحان از سبزیجات خشک شده شرکت ایرانی می باشد که با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها و فناوری هاو روش‌های نوین توانسته بهترین سبزیجات تازه را تهیه نموده و در شرایط کاملا بهداشتی شستشو و پس از خشک کردن در خشک کن های مخصوص در بسته بندی های استاندارد جهت فروش به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد .تمام سبزیجات خشک شده و همچنین تازه در بسته بندی های وکیوم شده از طریق گمرکات استان های مختلف  به کشور های مورد نیاز ،این محصول صادر می گردد. این امر باعث شده تا سبزیجات هم به صورت تازه و هم خشک شده ،به گونه‌ای بسته بندی شوند که خواص خود را از دست ندهند.
کشور ما تنوع زیادی در زمینه سبز یجات و  محصول کشاورزی دارد همین باعث شده است تا بازرگان های ایرانی بتوانند سبزیجاتی با بهترین کیفیت را صادر کنند. لازم به ذکر است که حرف اول در صادرات را بسته بندی می زند .سبزیجات جز محصولات پایه هستند که اگر درست بسته‌بندی نشوند زود خراب می‌شوند و از بین می‌روند .

سفارش سبزی خشک صادراتی

سفارش سبزی خشک صادراتی

 بهره گیری از بازار فروش کشورهای مختلف برای تولید کنندگان سبزی خشک سود آوری زیادی دارد زیرا می توانندمحصولات زیادی را به کشورهای مختلف دنیا ارسال کنند و موفقیت خوبی را در فروش آنها کسب کنند

سفارش سبزی خشک صادراتی برای شرکت های مختلف یکی از راه‌های مهم سودآوری کشور به شمار می رود .مجموعه سبز آراد  که فعالیت خود را در زمینه فروش سبزی خشک آغاز نموده است ،روزانه تعداد بیشماری سفارش سبزی خشک می گیرد. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی ،محصول مورد نظر خود را به صورت کاملا بهداشتی با قیمت مناسب تحویل بگیرید.

امکان خرید آنلاین سبب شده تا مشتریان بدون محدودیت در زمان در هر ساعتی از شبانه روز بدون نگرانی از بابت وقت به سفارش سبزیجات خشک شده بپردازند زیرا در دنیای امروزی وقت طلاست و حیف است که خرید آنلاین از چنین مرکز فروش معتبری را از دست دهید به خصوص که محصولات آن ارگانیک و مرغوب است.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.