خرید عمده سبزی خشک جعفری

خرید عمده سبزی خشک جعفری باعث می شود به راحتی بتوانید در آشپزی ازاین محصول استفاده کنید. سبزی خشک جعفری بسیار پرکاربرد است و خواص فراوانی دارد .این محصول در ایران و در شمال آفریقا و جنوب اروپا کاشته         می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید عمده سبزی خشک جعفری را خریداران می توانند ازمجموعه سبز آراد از طریق وب سایت اینترنتی ثبت سفارش نموده و محصولاتی با کیفیت عالی وبهداشتی ،به صورت عمده ای و در بسته بندی های مختلف با قیمت مناسب خریداری نمایند.

موارد مصرف سبزی خشک جعفری

موارد مصرف سبزی خشک جعفری

موارد مصرف سبزی خشک جعفری بسیار زیاد است به جرأت می توان گفت از بین انواع سبزیجات سبزی جعفری پر مصرف تر است از جمله موارد مصرف سبزی خشک جعفری عبارتند از…
انواع سالاد ها
سس های دریایی
غذاهای ایتالیایی
املت ها
انواع سوپ ها
سبزیجات جعفری در اغلب نقاط کشور وجود دارد حتی می توانید در یک گلدان کوچک برای مصرف روزانه خود و خانواده تان این سبزی معطر و پرخاصیت را بکارید .

زمانی که برگ های این گیاه را در ابتدای پخت و پز اضافه کنیم طعم تلخی به غذا می دهد از این رو توصیه می شود غذا را با برگ های جعفری هم بزنید ،یا قبل از سرو غذا ،جعفری خرد شده را به آن اضافه کنید.

این گیاه می تواند چاشنی مهمی جهت افزودن به خورش و سوپ و پاستا باشد .همچنین هنگامی که نوبت به تهیه سس سالاد میرسد نمی‌توانید ا ز برگهای جعفری تازه به سادگی بگذرید زیرا اضافه کردن آن موجب افزایش عطر وطعم سالاد می شود.

جعفری و انواع آن

جعفری و انواع آن

 

جعفری ،گیاه بسیار مفید است در آشپزی کاربرد زیادی دارد برای خوش طعم کردن انواع غذاها از آن استفاده می کنند. این سبزی بسیار سالم است زیرا ویتامین های فراوانی دارد.

جعفری دارای خواص دارویی است تمام قسمت های گیاه جعفری ریشه تا برگ و حتی تخم آن را می‌توان استفاده کرد. در جعفری میزان ویتامین c بیشتر از لیمو، پرتقال و کلم می باشد .همچنین سطح انواع ویتامین B ویتامینَ َA،E،Kدر این گیاه خوراکی بالاست.

جعفری سرشار از مواد معدنی سدیم ،پتاسیم ،چربی های سالم است.

جعفری خشک در درمان نارسایی تیروئید ،مشکلات کلیه ،بیماریهای پوستی و بسیاری دیگر موثر است.

جعفری انواع گوناگونی دارد ،که از مهمترین آن میتوان نوع فرفری یا مجعد را نام برد که دارای طعمی ملایم و بر گهایی ژولیده به رنگ سبز روشن است و قابل تشخیص می باشد.

محبوب ترین و متداولترین نوع جعفری که در آشپزی کاربرد فراوانی دارد و طعم آن تلخ است جعفری ایتالیایی را      می توان نام برد که طعم کمی فلفلی دارد و ظاهر آن شبیه گشنیز است و بسیار خوش عطر می باشد .

جعفری ژاپنی جعفری با طعم تلخ دارای ساقه های ضخیم که به تنهایی قابل خوردن است.

جعفری هامبورگ یا بومی آلمان دارای برگهای بزرگتر و ریشه های ضخیم است که از برگ‌های این جعفری به صورت زینتی در آشپزی استفاده میشود در حالی که ریشه آن برای طعم دادن به آش و سوپ به کار می رود.
.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.