تولید سبزی خشک نعنا فله

تولید سبزی خشک نعنا به صورت فله در بسیاری از کارخانه های فعال در این حوزه تهیه می شود. نعنا خشک کاربرد بسیار زیادی در بین مردم دارد، به همین دلیل مصرف روزانه آن توصیه می شود.

 این محصول فواید بسیاری برای بدن دارد که از جمله می‌توان به پیشگیری از بروز بیماری ها، درمان سردرد و دل درد و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره نمود. از نعنا خشک برای پخت و پز، تهیه انواع سالاد و دمنوش و ماست به کار می برند زیرا می توان به جای ادویه از آن استفاده نمود.

قیمت سبزی خشک نعنا

 بهترین زمان چیدن نعنا قبل از گل دادن است زیرا عطر و طعم فوق العاده ای دارد. نیازی به چیدن نعنا از ریشه نیست و باید آن را از ساقه برید. پس از جدا کردن برگ های سیاه و زرد نعنا آن را در آبکش های سوراخ دار ریخته تا آبش کاملا گرفته شود و بعد در دستگاه خشک کن با درجه دمای تنظیم شده قرار می دهند.

رطوبت سبزی نباید از ۵ تا۷ درجه بیشتر باشد زیرا باعث کپک زدن نعنا خشک می گردد. برای بهتر خشک شدن نعنا می‌ توانید  آن را خردتر نمایید تا کیفیت بالاتری داشته باشد.

 مجموعه سبز آراد ارائه دهنده سبزیجات خشک ارگانیک به صورت های فله و بسته بندی در حجم های متغیر است. کسانی که صادرات سبزی خشک به کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس را انجام می دهند می توانند این محصولات را از ما با کیفیت عالی و قیمت مناسب دریافت نمایند.

 همیشه قیمت سبزی خشک فله بسیار مناسب تر از بسته بندی است زیرا خریداران می توانند این محصولات را در حجم زیاد و قیمت پایین تر خریداری نمایند. یادتان باشد زمانی که ارزش غذایی مصرفی خود را بالا ببریم در واقع به سلامت و تندرستی بیشتر جامعه کمک نموده ایم.

مشتریان عزیز در تمام دنیا می توانند با پر کردن فرم در سایت، سبزیجات خشک مورد نظر خود را درخواست نمایند تا مشاورین ما راهنمایی لازم را بدهند و خرید بسیار خوبی را تجربه کنند. 

قیمت سبزی خشک نعنا

سبزی خشک نعنا بسته بندی

سبزی خشک نعنا به صورت بسته بندی مانع از ورود رطوبت به داخل سلفون می شود و این سلفون های بسته بندی مثل یک عایق هستند. مجموعه ما بهترین نعناع خشک بسته بندی شده را تولید و در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 انواع سبزیجات خشک تکی و ترکیبی با کیفیت های گوناگون در کارگاه های ما تولید می شود. بیشترین چیزی که بر روی قیمت سبزی خشک تاثیر گذار است کیفیت، نوع فرایند خشک کردن و همچنین می توان به بسته بندی محصول اشاره کرد. نحوه فروش و میزان عرضه و تقاضای سبزی خشک رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد و هر چه قدر تقاضا بیشتر شود قیمت بالاتر می رود.

 اگر می خواهید سبزی خشک را با قیمت ارزان تهیه کنید همیشه از شرکت های تولید کننده خرید خود را انجام دهید تا بتوانید در حجم‌ های عمده با تخفیف زیاد  و بدون واسطه این محصولات را خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش این مجموعه به صورت های مختلف تلفنی، واتساپ و پر کردن فرم اینترنتی سایت اقدام کنید.

خرید نعنا سبزی خشک فله

 

خرید نعنا سبزی خشک فله

خرید سبزی خشک نعنا فله  را می توانید به صورت مستقیم  و بدون واسطه از درب کارخانه تولید کننده سبزی خشک با قیمت کف بازار و کیفیت عالی انجام دهید. نعنا خشک بسیار خوش عطر و خوش طعم است و به غذا طعم و عطر دلپذیر می دهد. علاوه بر آن خاصیت  دارویی دارد اگر می خواهید سبزیجات خشک با گواهی بهداشت صادر نمایید از طریق فرم ثبت سفارش در سایت ما و یا گرفتن شماره موبایل از مشاورین ما به صورت رایگان اطلاعات لازم را دریافت نمایید که متعاقب آن لیست قیمت عمده محصولات برایتان فرستاده می شود.

 تمام سبزیجات خشک در تولیدی ما به صورت فله و یا در بسته بندی کامپوزیت، کارتن و سلفون قرار دارد. حداقل مقدار سفارش خرید عمده نعنا خشک فله یک کیسه کامپوزیت است.

پخش بی واسطه نعنا خشک

پخش بی واسطه نعنا خشک

سبزی خشک نعنا به صورت های خانگی و صنعتی تولید و خشک می‌گردد. این سبزی به صورت فله و بسته بندی در سایزهای و حجم های متفاوت به بازار عرضه می‌ شود. از آنجایی که امکان دستیابی همگان به مراکز پخش این محصول وجود ندارد به همین علت تولید کنندگان و توزیع کنندگان با راه‌اندازی سایت‌های اینترنتی در سراسر کشور اقدام به فروش اینترنتی نعنا خشک کرده اند.

 شما عزیزان می توانید برای تهیه انواع سبزیجات خشک از طریق سایت ما و پرکردن فرم اقدام نمایید تا بتوان این محصول با کیفیت بالا، بدون چوب، بدون ساقه و گل و لای با قیمت بسیار مناسب و ارسال بار در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.