تولیدی شنبلیله خشک ۱۰۰ گرمی معطر

تولیدی شنبلیله خشک ۱۰۰ گرمی معطر این محصول را در اختیار مراکز پخش محصولات غذایی قرار می دهد و تا جایی که امکان دارد شنبلیله خشک شده بهداشتی با کیفیت بالا و دارای تاریخ تولید و انقضا و ماندگاری بالا و کاملاً خشک را در بسته بندی هایی که از نظر قیمت برای همگان به صرفه است را در اختیار خریداران قرار می دهد.

بسیاری از شرکت ها و تولیدی هایی که در کار فروش مستقیم شنبلیله خشک بسته بندی صد گرمی هستند با توجه به استقبالی که شده عرضه این محصول را در بازار بیشتر کرده و همین امر باعث تنوع این محصولات گردیده است.بسیاری از شرکت هایی که در کشورمان به صورت فعال در کار تولیدی شنبلیله خشک شده هستند می توانند انواع محصولات را به طور مستقیم به دست خریداران برسانندآشنایی با شنبلیله خشک مرغوب شما را در خرید این محصول یاری می رساند.

شرکت سبز آراد با داشتن کادری مجرب بدون واسطه شنبلیله خشک شده۱۰۰ گرم معطر را با کیفیت عالی و استاندارد بهداشتی با قیمت مناسب در اختیار مشتریان محترم قرار می‌دهد. لذا متقاضیان می توانند با پر کردن فرم سفارش در وب سایت اینترنتی این شرکت با صرفه جویی در وقت و هزینه با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

موارد کاربرد شنبلیله خشک پودر شده

موارد کاربرد شنبلیله خشک پودر شده

شنبلیله خشک سرشار از آهن، منگنز، مس، منیزیم، فسفر، ویتامین B6 است همچنین برگ های خشک این گیاه دارای خواص ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی، ضد دیابت، ضد التهاب، ضد ویروسی فراوان است .با این که برگهای آن طعم تلخی دارد اما فواید زیادی دارد که در کاهش انسولین بیماران دیابتی بسیار مفید است

شنبلیله نوعی سبزی معطر و گیاهی است با برگهای سبز گلهای سفید کوچک و غلاف هایی که حاوی دانه های کوچک قهوه ای و طلایی می باشد این گیاه طبع گرم و خشکی دارد علاوه بر خوش عطر کردن غذا ها برای تعدیل طبع سرد مواد غذایی و انواع گوشت ها نیز کاربرد دارد و استفاده از آن برای سرد مزاجان بسیار مناسب است. این سبزی را می‌توان به صورت تازه و خشک از آن استفاده کرد و از عطر و طعم بی نظیر آن بهره مند شد اگر تاکنون از این سبزی استفاده نکرده اید به مرور زمان میزان استفاده از آن را افزایش دهید زیرا ممکن است در برخی از افراد باعث اسهال و سوء هاضمه شود.

برای اینکه همیشه شنبلیله در دسترس شما باشد خشک شده آن بسیار مناسب است برای خشک کردن این محصول بهترین و مرغوب ترین تولیدی شنبلیله را تهیه نموده تا هم از کیفیت بالاتر و هم خواص بیشتری برخوردار باشد و در بهبود و سلامت بدن مفید تر و موثرتر باشد.

اغلب سبزی شنبلیله خشک شده در کنار گشنیز و جعفری به کار می‌رود و به مواد غذایی اضافه می‌شود تا غذا طعم و بوی دلپذیری پیدا کند از شنبلیله استفاده های دیگری هم می کنند مثلاً به عنوان دمنوش که برای سلامت پوست و بهبود بیماریهای دیگر مفید است این محصول حاوی ویتامین  A،C،B می باشد و همچنین سرشار از پتاسیم، منیزیم،کلسیم، آهن و روی که هر کدام نقش مهمی در سلامتی بدن دارند زیرا کلسترول و فشار و دیابت را کاهش می‌دهد و اضطراب و استرس را از بین می‌برد و باعث تقویت قلب و سیستم ایمنی بدن میشود  و با تقویت استخوان ها هرگونه پوکی استخوان را رفع می‌کند و از پوکی استخوان جلوگیری می نماید.

معرفی سبزی خشک آش ارگانیک

معرفی سبزی خشک آش ارگانیک

سبزی خشک آشی ارگانیک دارای اندازه های بسیار ریز است که علاوه بر آش در تهیه سوپ هم استفاده میشود ترکیبات سبزی آش به صورت زیر می باشد تره، جعفری، شوید، گشنیز، اسفناج، سبزیجات در محیط بسیار خوبی پرورش می یابند و بعد از شسته شدن و ضدعفونی با استفاده از دستگاه های خردکن ریز می‌شود و تقریباً یک سال مدت ماندگاری دارد در جای خشک و خنک باید نگهداری شود تا کیفیت شان حفظ گردد و عطر و طعم خود را حفظ کندتا غذارا خوشمزه نماید در این صورت مواد مغذی این سبزیجات برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.

سبزی دارای فیبر فراوان است به همین علت برای لاغری مناسب بوده و سرشار از ویتامین است که تقویت کننده سیستم ایمنی بدن می‌باشد هنگام پختن به سرعت رطوبت مطلوب را جذب کرده و تازگی خود را نشان میدهد.

در دسترس بودن از مزایای استفاده از سبزی های خشک است و شما در هر زمانی می توانید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه یا مراکز فروش این محصول تهیه نمایید.

فروشندگان شنبلیله خشک بسته بندی عمده

فروشندگان شنبلیله خشک بسته بندی عمده

فروشندگان شنبلیله خشک بسته بندی عمده این محصول را در بسته بندی های مختلف در سایز های متغیر ۷۰ تا ۱۰۰۰ گرمی با کیفیت عالی و استاندارد ،بهداشتی، ماندگاری بالا، قیمت مناسب در اختیار خریداران محصول سبزیجات قرارمیدهند. فروشندگان شنبلیله خشک بسته بندی عمده از طریق حضوری و غیر حضوری و آنلاین در هر موقعی که مشتریان بخواهند این محصول را به بازار عرضه می‌کند

توجه داشته باشید که شنبلیله خشک همیشه باید به میزان لازم در هر غذا مورد استفاده قرار گیرد زیرا زیادی آن باعث تلخی غذا شده در حالیکه مقدار آن رعایت شود و غذاها را بسیار خوش عطر و خوش طعم میکند.

مشخصات شنبلیله خشک پودر شده اعلا

مشخصات شنبلیله خشک پودر شده اعلا

مشخصات شنبلیله خشک پودر شده اعلا باید بوجاری شده باشد و هیچگونه گرد و خاکی در آن نباشد و این می‌تواند نشانه این باشد که کاملا الک شده است.

آثاری از کپک زدگی در آن دیده نشود

بسیار خوش عطر و سرسبز و صاف و یکدست باشد

شنبلیله مانند بقیه سبزی ها دارای خواص شگفت انگیزی است و همین امر منجر به استفاده زیاد مردم از این محصول شده است و خرید و فروش آن افزایش یافته است

و اما یک سری از خواص فوق العاده شنبلیله خشک عبارتند از:

افزایش شیر مادران شیرده

کمک به التهابات خارج از بدن مانند قرص سیاتیک، اگزما ،شوره سر، تورم در عضلات را درمان می کند.

برطرف کننده مشکلات گوارشی و ناراحتی معده

کاهش دهنده تری گلیسیرید و کلسترول خون

کاهش دهنده قند خون و فشار خون

بهبود زخم های دهانی

بهبود دمل و جوش

درمان برونشیت و سرفه مزمن

درمان کننده اختلالات خوردن و افزایش دهنده اشتها زیرا دارای کراتین می باشد که باعث بالا رفتن عملکرد ورزش و افزایش قدرت می ‌گردد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.